Katowice - portal miejski mojeKatowice.pl

Wiadomości z Katowic

Druga edycja akcji "Szkoda życia na alergie"

  • Dodano: 2006-05-29 09:54

22 kwietnia w Warszawie rozpoczęła się druga edycja prozdrowotnej kampanii Szkoda życia na alergie. Po raz kolejny partnerem akcji jest marka Lambi firmy Metsä Tissue, która oferuje wyjątkowo delikatne i przyjazne dla skóry produkty higieniczne. Tegoroczna kampania obejmie 20 największych miast Polski, w których przeprowadzone zostaną bezpłatne badania i konsultacje alergologiczne.

Celem akcji Szkoda życia na alergie jest działanie na rzecz profilaktyki, wczesnego wykrywania i leczenia chorób alergicznych. Od kwietnia do czerwca br. w 20 miastach Polski prowadzone będą bezpłatne badania i konsultacje alergologiczne wykonywane
w Przewoźnej Przychodni Mobil Med. Wiedzę na temat alergii można będzie pogłębić poprzez uczestnictwo w prezentacjach i wykładach w namiocie edukacyjnym, ponadto zaopatrzyć się w materiały informacyjne na temat chorób alergicznych oraz delikatne dla skóry chusteczki higieniczne Lambi.

Partner akcji – marka Lambi jest sprzymierzeńcem w walce z alergią i uciążliwym katarem. Chusteczki higieniczne Lambi wytwarzane ze 100% czystych włókien celulozy są wyjątkowo delikatne dla wrażliwej skóry i przyjazne dla środowiska. Mięciutkie i przyjemne w dotyku chusteczki Lambi nie podrażniają skóry nosa nawet wtedy, gdy katar dokucza przez długi czas, dlatego też są szczególnie polecane osobom, o wrażliwej skórze oraz dzieciom.

Tegoroczna kampania jest drugą edycją akcji Szkoda życia na alergie. W ubiegłym roku ponad 3000 osób poddało się testom alergicznym, a kilka razy więcej odwiedziło namiot edukacyjny, zasięgnęło informacji na temat alergii i otrzymało produkty Lambi.

Przystanek w Katowicach już 2 czerwca.
Konsultacje alergologiczne prowadzone będą w godzinach 8.00 - 20.00 na Rynku vis a vis DH Skarbek. 


Kalendarium akcji Szkoda życia na alergie:

22-23 kwietnia Warszawa (Centrum Handlowe REDUTA, Al. Jerozolimskie 148)
24 kwietnia – Białystok ( przy Ratuszu, ul. Suraska)
28 kwietnia – Olsztyn (CH Real, Al. Generała Sikorskiego 2b)
29-30 kwietnia - Gdańsk (Auchan, ul. Szczęśliwicka 3)

1 maja – Koszalin  (Galeria EMKA ul. Jana Pawła II 20)
2-3 maja – Szczecin (ul. Piotra Skargi)
4 maja – Bydgoszcz (AS-market, ul. Chodkiewicza)
5 maja – Toruń (CH Copernicus, ul. Żółkiewskiego 15)
6-7 maja – Poznań (Plac Mickiewicza)
11 maja – Radom (Plac Jagielloński)
12 maja – Kielce (Plac Konstytucji)
13 maja – Rzeszów (parking przy ul. Sobieskiego)
14 maja – Lublin (Plac Zamkowy)

1 czerwca - Bielsko-Biała (CH Sarni Stok ul. Sarni Stok 2)
2 czerwca – Katowice (Rynek vis a vis DH Skarbek)
3 czerwca – Opole (Galeria Opolanin, Plac Teatralny 13)
4 czerwca – Wrocław (Rynek, przy Kościele św. Elżbiety)

8 czerwca – Łodź (ul. Piłsudskiego, róg Piotrkowskiej)
9 czerwca – Częstochowa (Plac Biegańskiego)
10-11 czerwca – Kraków (CH Krokus, ul. Bora Komorowskiego 37)

Organizatorem akcji „Szkoda życia na alergie” jest firma Centrum Zdrowia, a głównym sponsorem CetAlergin. Obok Metsä Tissue, partnerami są miesięczniki Dziecko
i Poradnik Domowy, Radio Zet oraz prasa lokalna.

Metsä Tissue jest czołowym producentem papierów higienicznych w Polsce. Produkty firmy wytwarzane są w dwóch zakładach: w Konstancinie-Jeziornie pod Warszawą oraz
w Krapkowicach koło Opola. Metsä Tissue sprzedaje na polskim rynku konsumenckie papiery higieniczne pod markami: Lambi, Mola i Alfa oraz przemysłowe: Katrin oraz Saga.