Wiadomości z Katowic

III (XLIII) Wieczór z marketingiem 2.0

  • Dodano: 2013-03-04 11:00

Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na Wieczór z marketingiem, który odbędzie się w pierwszy czwartek marca (07.03.2013) w TVP Katowice, ul. Telewizyjna 1.

 
Program Wieczoru:
 
16.40-17.05
Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe
 
17.05-17.15
Przywitanie oraz informacje organizacyjne Artur Kurkiewicz, Tomasz Sobisz
 
17.15-18.15
Społeczna odpowiedzialność biznesu czym jest i w jakich obszarach mogą być realizowane odpowiedzialne działania - Magdalena Dembińska, Starsza Konsultantka w dziale Sustainable Business Solutions w PwC (dawniej PricewaterhouseCoopers).
 
O tym, czym jest CSR, jakie obszary wchodzą w zakres działań społecznie odpowiedzialnych i dlaczego warto je wdrażać we własnej firmie. Uczestnicy spotkania dowiedzą się także jak włączyć do strategii przedsiębiorstwa działania społecznie odpowiedzialne, nawet w przypadku niewielkich podmiotów.
 
18.15-18.45
Przerwa integracyjna
 
18.45-19.15
Strategia zrównoważonego rozwoju TAURON Polska Energia szanse i wyzwania dla obszaru sprzedaży i marketingu - Paweł Gniadek, Dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej i PR Tauron Polska Energia S.A. i Marietta Stefaniak, Koordynator ds. zrównoważonego rozwoju.
 
O strategii, wdrażanych działaniach i raportowaniu opowiedzą przedstawiciele jednej z największych firm w naszym regionie. Tauron to firma, która niedawno rozpoczęła swoją formalną przygodę ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Przedsiębiorstwo przygotowuje się aktualnie do pierwszego okresu raportowania.
 
19.15-19.30
Przerwa integracyjna
 
19.30-20.00
CSR działania dla każdego. O praktykach społecznie odpowiedzialnych w MSP członek Rady ds. CSR przy Marszałku Województwa Śląskiego
 
CSR to niezwykle pojemne pojęcie. Często jednak zdarza się tak, że przedstawiciele małych i średnich przedsiębiorstw nie znajdują w obszarach społecznej odpowiedzialności biznesu przestrzeni dla siebie. Dlaczego tak się dzieje? Co mogą zrobić mali, a co robią duzi? Jak wdrożyć u siebie procedury CSR i czy można się tym chwalić?
 
20.00-20.30
Historia zapisana w spotach prezentuje Tomasz Sobisz
 
Czy połączenie crowdsourcingu z Super Bowl może zagrozić profesjonalistom z branży reklamowej?
 
20.30
Zakończenie Wieczoru
 
Marcowy Wieczór z Marketingiem 2.0 jest organizowany we współpracy z zespołem ds. promocji CSR działającym w ramach Rady ds. Społecznej Odpowiedzialności Biznesu przy Urzędzie Marszałkowskim w Katowicach.
 
 
Informacje dodatkowe
 
Uczestnictwo wymaga wcześniejszej elektronicznej rejestracji.
 
Dla członków Śląskiego Towarzystwa Marketingowego i osób, które złożą deklarację członkowską ŚTM, udział w Wieczorze jest nieodpłatny.
 
Pozostałe osoby będą proszone o wniesienie na miejscu opłaty na cele statutowe ŚTM w kwocie 10 PLN.
 
Bufet TVP będzie czynny do godziny 17.00. W menu dania obiadowe, napoje zimne i gorące oraz przekąski. Menu można sprawdzić na stronie www.pysznoscitv.pl
 

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojeKatowice.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Czytaj również