Ogłoszenie w sprawie funkcjonowania Urzędu Miasta Katowice w związku z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 kwietnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii ( Dz. U. z 2020 r., poz. 697)
-
Urząd Miasta Katowice do odwołania nie prowadzi bezpośredniej obsługi – ogólnodostępnej, dla mieszkańców (związanej z osobistą wizytą w Urzędzie);
-
Załatwianie spraw, w ramach prawnych uwarunkowań, możliwe jest poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30
(Lista telefonów do komórek Urzędu najczęściej obsługujących mieszkańców.pdf)
-
W sprawach niezbędnych, gdzie jest konieczny bezpośredni kontakt klienta z pracownikiem Urzędu, osobista wizyta w Urzędzie, będzie możliwa po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu. Dotyczy to w szczególności spraw z zakresu: rejestracji stanu cywilnego; ewidencji ludności i dowodów osobistych; wydawania praw jazdy, dowodów rejestracyjnych i innych dokumentów komunikacyjnych; administracji architektoniczno-budowlanej, ochrony środowiska, korzystania z wód w zakresie zgody wodnoprawnej;
-
Przy wejściu do budynków Urzędu Miasta Katowice wystawione są tymczasowe skrzynki podawcze, do których mieszkańcy mogą składać dokumenty lub informacje dotyczące prowadzonej przez Urząd sprawy:
-
Rynek 1 (Biuro Obsługi Mieszkańców),
-
Francuska 70 (Wydział Uprawnień Komunikacyjnych),
-
Plac Wolności 12a (Urząd Stanu Cywilnego).
-