Wiadomości z Katowic

Jak zdobyć więcej obserwujących na Instagramie

  • Dodano: 2022-04-19 13:30

Obecnie Instagram jest jedną z sieci społecznościowych o największych zasięgach w Internecie. Sieć rozrosła się imponująco w ostatnich latach, docierając do ponad 500 milionów aktywnych użytkowników, przewyższając nawet media społecznościowe, takie jak Twitter czy Snapchat. Umiejętność komunikowania się poprzez Instagram z klientami gwarantuje dobrą przewagę Tobie i Twojej firmie.

Po co inwestować na Instagramie?

Jeśli liczba ponad 500 milionów aktywnych użytkowników Instagrama Cię nie przekonuje, może warto wiedzieć, że wykorzystanie obrazów w tzw. marketingu treści przynosi zaskakujące rezultaty dla każdego rodzaju biznesu i nie tylko. Instagram ma ponad 60% użytkowników zalogowanych codziennie i udostępnia średnio 80 milionów zdjęć dziennie. Inwestowanie na Instagramie nie wymaga wiele, aby zrobić skuteczny pierwszy krok, wystarczy na początek:

1. Dbałość o publikowanie modnych wiadomości

2. Publikowanie regularnie i często

3. Odpisywanie na komentarze i wiadomości


Na co zwrócić uwagę, aby zwiększyć liczbę obserwujących?

Najlepszy czas publikacji treści

Według statystyk, najlepszy czas na publikowanie zdjęć na Instagramie w ciągu tygodnia to między 17:00 a 18:00. Weekendy (soboty i niedziele) po południu to czas, kiedy więcej użytkowników korzysta z sieci społecznościowej. Jeśli mówimy o postach na Instagram Stories (relacje, które są usuwane w ciągu 24 godzin), możemy zastosować tę samą zasadę. Jednak może to nie być regułą, w wielu przypadkach te godziny mogą nie działać na Twoich odbiorców z różnych powodów, dlatego najlepiej najpierw poznać swoich obserwujących i zrozumieć, o której godzinie mogą wejść do sieci społecznościowej. Na przykład jeśli masz profil na Instagramie poświęcony osobom, które pracują na nocne zmiany, być może godziny dyktowane przez statystyki nie są dla Ciebie odpowiednie.

Najczęściej używane filtry

Czy uważasz, że filtr zdjęć może być kluczem do zdobycia obserwujących na Instagramie? Jeśli chodzi o edycję zdjęć, Instagram ma 24 domyślne filtry (i 11 filtrów dla postów w Stories), jednak możesz manipulować zdjęciami za pomocą wielu innych funkcji, takich jak jasność, cienie, nasycenie i inne. Według słynnego specjalisty od Instagrama, obrazy z bardziej niebieskawymi i czystymi filtrami mogą generować większy ruch w porównaniu z czerwonymi lub pomarańczowymi odcieniami. Ogólnie rzecz biorąc, profile na Instagramie, które mają najwięcej interakcji, pod względem liczby Instagram Followers i polubień, to te, które używają tego samego filtra dla wszystkich zdjęć, dzięki czemu kanał wygląda na bardziej zorganizowany i profesjonalny.

Jednym z najnowszych trendów w zakresie filtrów fotograficznych na Instagramie jest tworzenie konfigurowalnych filtrów o bardziej profesjonalnej jakości za pomocą aplikacji.

Jakie treści publikować, aby zdobyć obiecujących?

Wiele osób i firm robi znaczny błąd, publikując ten sam rodzaj treści we wszystkich sieciach społecznościowych, czy to na Facebooku, Twitterze, a nawet LinkedIn. Czy wiesz jak nudne jest widzieć to samo we wszystkich sieciach społecznościowych? Instagram ze swojego założenia jest prostszą siecią, która musi zawierać bardziej konkretne i całkowicie wizualne informacje. Na przykład możesz użyć prostszego języka w tej sieci społecznościowej, pokazać, jak wygląda codzienność w Twojej firmie lub opowiedzieć bardziej ludzkie i prawdziwe historie o swojej marce, a bardziej rozbudowane treści pozostawić na LinkedIn. Instagram to treść. Musisz dobrze zbadać swoich odbiorców i zrozumieć ich cechy, wiedzieć, czego oczekują w sieci społecznościowej, takiej jak Instagram. Zawsze staraj się, aby nie udusić odbiorców zbyt wieloma treściami o tym samym. Zawsze pamiętaj, że jeśli masz obserwujących, to dlatego, że uważają Twoje treści za interesujące, więc daj im to, czego oczekują. Wiele profili na Instagramie popełnia błąd polegający na publikowaniu zbyt wielu artykułów zbyt często, co kończy się zmęczeniem odbiorców i powoduje utratę obserwujących

Korzystanie z emotikon na Instagramie


Emotikony dotarły do ​​naszych cyfrowych światów i zajęły dużą przestrzeń, jeśli chodzi o komunikację. Uśmiechnięte buźki i serca dają poczucie bliższej bliskości z odbiorcami, jednak należy znać granicę używania emotikon, ponieważ jeśli masz poważniejszą firmę, pisanie i komentowanie emotikonami nie da dobrego wrażenie na Twoich obserwujących, którzy najprawdopodobniej są klientami lub mogą się nimi stać w krótkim czasie. Musisz zbadać swoich odbiorców i wiedzieć, czy język emotikon jest dla nich odpowiedni.

Połącz swój Instagram z innymi sieciami społecznościowymi

Aby upublicznić swój profil i zwiększyć liczbę obserwujących kolejną rzeczą, którą powinieneś zrobić, to połączyć swoje konto z innymi sieciami społecznościowymi. Aby to zrobić, przejdź do obszaru opcji aplikacji, wybierz połączone konta w stawieniach, a następnie wybierz inne konto według swoich preferencji. Możesz więc udostępniać swoje obrazy na innych platformach, takich jak Facebook czy Twitter. To poprawi zwiększenie zasięgu Twoich postów oraz możliwość zobaczenia i odkrycia przez innych użytkowników.

Kupno obserwujących na Instagramie

Dobrym sposobem na szybkie zwiększenie obserwujących na Instagramie jest kupowanie polubień na Instagramie za pośrednictwem usług, które specjalizują się w zwiększaniu liczby prawdziwych fanów. Warto zaopatrzyć stronę w pakiety prawdziwych fanów, które służą zwiększeniu liczby obserwujących profil, a także mają na celu zwiększenie polubień zdjęć na Instagramie, są to wysokiej jakości, ukierunkowani użytkownicy, którzy są w stanie zaoferować wysoki wskaźnik zaangażowania w posty.

Sylwia MachowskaSylwia Machowska
Źródło: Art. sponsorowany / Materiał dostarczony przez zleceniodawcę

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojeKatowice.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.