Krówki z logo firmy – słodki poczęstunek dla odwiedzających Cię klientów. Wywołaj w nich przyjemne odczucia!
Czy istnieje lepszy sposób na zyskanie sympatii klientów niż przez ich kubki smakowe? Krówki z logo firmy to świetny sposób na wywołanie przyjemnych odczuć i zapisanie się w pamięci odbiorcy. Dowiedz się, dlaczego warto postawić na nie jako promocję marki oraz jakie korzyści przynosi taka inwestycja. Nie pożałujesz!
Krówki, czyli przyjemna i skuteczna promocja marki
Każda firma, niezależnie od branży, ma jeden cel: zyskać lojalnych klientów. Aby tak się stało, kluczowe jest tworzenie pozytywnego wizerunku marki oraz budowanie relacji z grupą odbiorczą. Można to zrobić na wiele różnych sposobów, jednak najprzyjemniejszym uzupełnieniem działań marketingowych stanowią krówki. Nie mylisz się, mamy na myśli te mleczne, karmelowe cukierki, które są prawdziwą ucztą dla podniebienia.
O tym, że słodki poczęstunek ma moc zaskarbiania serc klientów, wiadomo od dawna. Półmisek z cukierkami na wejściu to powszechne zastosowanie w salonach kosmetycznych, fryzjerskich, hotelach, placówkach medycznych, gabinetach masażu oraz innych miejsc świadczących różne usługi.
Dlaczego warto? Przede wszystkim dlatego, że słodycze podnoszą poziom endorfin, czyli hormonów wywołujących dobre samopoczucie, a przy okazji zwiększają przywiązanie do danej marki. W końcu nawet w dzisiejszych czasach, kiedy wiele osób stara się zdrowo odżywiać, od czasu do czasu wszyscy fundujemy sobie krótką chwilę przyjemności.

Spersonalizowane krówki z logo firmy zamówisz tutaj: https://www.cukrowki.pl/kategoria/krowki-reklamowe-z-logo/
Krówka z nadrukiem dla firmy – wyróżnij się na tle konkurencji
Starannie zaprojektowane opakowanie krówek to zdecydowany must have, jeśli chcemy wyróżnić się na tle konkurencji i jednocześnie budować rozpoznawalność marki. W końcu design papierka to pierwszy kontakt klienta z naszym miłym poczęstunkiem. Powinien on ułatwiać rozpoznanie marki przez potencjalnych klientów. O czym więc pamiętać, projektując opakowanie cukierków lub zlecając to specjaliście?
Projekt opakowania powinien być spójny z identyfikacją wizualną i brandingiem marki. Kolorystyka, krój czcionki, logo oraz elementy graficzne nie mogą być dziełem przypadku, lecz stanowić przemyślaną spójność.
Po zewnętrznej stronie papierka warto umieścić logo i nazwę marki oraz ewentualnie jej slogan. Świetnym pomysłem okażą się krówki z napisem po wewnętrznej części opakowania. W tym miejscu możesz zamieścić kod rabatowy, zabawne hasło czy zniżkę na produkty – to tylko niektóre propozycje, które doskonale spełnią funkcję sekretnego komunikatu, widocznego dopiero po otwarciu smakołyka.
Świetnym pomysłem jest zakup krówek w różnych smakach. Tradycyjne, karmelowe cukierki zna już cała Polska. Klienci będą zaskoczeni, czując nowy smak tak znanego im przysmaku! Kawowy, karmelowy a może makowy? Możliwości jest jeszcze więcej.

Zaprojektuj design opakowania krówek zgodnie z identyfikacją wizualną marki!
Krówki – jakość ma znaczenie!
Nie warto kupować pierwszego lepszego opakowania krówek ze sklepu. Najczęściej są one niskiej jakości, a to jest ostatnia rzecz, jaką byśmy chcieli. W końcu smak tych słodyczy odnosi się do ogólnego wrażenia, jakie pozostawiają w umysłach klientów.
Kiepska ich jakość może być utożsamiana z niską jakością usług firmy. Analogicznie: dobre w smaku krówki ze starannie wykonanym opakowaniem mogą wpływać na pozytywne postrzeganie firmy oraz kreować obraz marki jako profesjonalnej i dbającej o klienta.
Wybierając więc producenta krówek, wybieramy także jakość doświadczenia. Dlatego warto postawić na zaufanych dostawców, od których cukierki będą cieszyć podniebienia i zostawiać po sobie miłe wrażenia.