Zapraszamy na XXII Wieczór z Marketingiem 4 listopada (czwartek) 2010 r., godz. 17.00 (do 21.00) Miejsce spotkania: Śląska Wyższa Szkoła Zarządzania im. J. Ziętka (budynek Zakładu Doskonalenia Zawodowego) przy ul. Krasińskiego 2 w Katowicach.
17.00 - CZĘŚĆ WSTĘPNA WIECZORU
17.01-17.10 - Co słychać w Towarzystwie. Przyjęcie nowych członków, wręczenie certyfikatów Towarzystwa.
17.11-17.30 - Wywiad z gościem specjalnym Wieczoru Jackiem Pogorzelskim, autorem książki "Mity marketingowe -
marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń" wyd. Wolters Kluwer 2010 - Wiesław Bełz (STM)
17.31-18.00 - "Wasza firma na Facebooku za 5 tysiaków" - o sposobach promocji podmiotow biznesowych na portalach
społecznościowych - Barek Szwedowski (STM)
18.00 - CZĘŚĆ GŁÓWNA: Mity Marketingowe - marketing bez bzdur...
- spotkanie autorskie z Jackiem Pogorzelskim
- O czym mówimy kiedy myślimy o marketingu?
- Dlaczego w praktyce polskich firm tak mało jest marketingu w marketingu?
- Dlaczego podejście narzędziowe w marketingu słabo się sprawdza?
- Jakie przekonania najbardziej przeszkadzają w skutecznym uprawianiu marketingu?
- Mity na temat komunikacji marketingowej i marki.
- Jakość myślenia i działania jako podstawa skuteczności w marketingu.
19.00 -19.45 - Dyskusja szefów marketingu w przedsiębiorstwach i instytucjach publicznych.
Udział wezmą: Joanna Waszczak (Telewizja Polska), Adam Latocha (Simple), Elżbieta Popielska (Kon-Eko), Robert Bogacki (STM), Mariusz Wróbel (Bytomskie Centrum Kultury - BECEK)
- Jak się postrzega marketing w organizacjach?
- Jaka jest pozycja i możliwości szefów marketingu?
- Czy marketing w ogole tam istnieje?
- A może (tak naprawdę) nie jest tam potrzebny?
20.00 - CZĘŚĆ KLUBOWA WIECZORU
20.00 - 21.00 - Biznesowe podróże po świecie: Pamiątka z Chin
20.50 - losowanie dla wytrwałych - Do zdobycia książka Jacka Pogorzelskiego (z autografem autora) oraz
inne publikacje wydawnictwa Wolters Kluwer
Autor programu : Wiesław Bełz
WSTĘP: bezpłatny. Zapraszamy!