Katowice - portal miejski mojeKatowice.pl

Wiadomości z Katowic

Dobra reklama = dobry klient, dobry pieniądz

  • Dodano: 2019-10-15 09:30

"Dobra reklama" w ujęciu człowieka minionej epoki to dobre zagadywanie prawdy, natomiast, w oczach, nowoczesnego, inteligentnego człowieka, dobra reklama, to promocja firmy, która nie dzięki kłamstwu, lecz prawdzie zyskuje na znaczeniu. O ile, niegdyś, niemożliwe było kulturalne, cichutkie i szczere dotarcie do człowieka, współczesna technologia, nie każe nam nikomu się narzucać. To bardzo dobrze, bo ludzkość już dawno zwątpiła w jaskrawe, bijące po oczach bannery reklamowe. Dziś liczy się nie tyle wyrazistość ulotek, co elegancka reklama internetowa, przekonująca prostotą i zwyczajną ofertą, skierowaną do poważnych ludzi, pragnących rozwijać się. 

Dawna reklama to głośne hasła reklamowe, ludziki krzyczące przeraźliwie "Musisz mnie mieć"! Niestety, takowych reklam, nadal jest pełno w otoczeniu! My jednak, stawiamy na nowoczesność! Zależy nam na dobrym wrażeniu, profesjonalnym odbiorze. Prowadzone przez nas badania, dowodzą, że stosowana przez nas metoda sprawdza się rewelacyjnie! 

Profesjonalna reklama internetowa - skąd pomysł? Czy działa?

Reklama internetowa dociera do wszystkich. Współcześnie prawie każdy człowiek ma komputer i dostęp do Internetu, dzięki czemu może sprawnie obserwować najnowsze doniesienia. Nie ukrywajmy, że Internet, to przede wszystkim nasze pasje, ukryte pragnienia. Wyobraź sobie, że nagle spotykasz w Internecie propozycję realizacji Twoich marzeń. I co, zgadzasz się? No właśnie! O to w tym chodzi!

Jeśli, Maciek interesuje się ptasznikami, to po wpisaniu w wyszukiwarkę hasła "ptaszniki" - pojawi się reklama w górnym pasku odnośnie pająków, ich transportu, profesjonalnych terrariów i pokarmu. Niegłupie, prawda? Google AdWords to nowoczesna forma reklamy, której celem jest udzielenie precyzyjnej odpowiedzi przez zadane przez Ciebie pytanie. Im bardziej trafna, wyszukana, bogata w odpowiednie frazy kluczowe będzie odpowiedź, zawarta w reklamowym tekście, tym większa szansa, że taki tekst wyświetli się jako pierwszy. Google Adwords ma na celu stworzenie profesjonalnych tekstów, zawierających odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez użytkowników, a na każdej z estron z tekstem, znajduje się link, przekierowujący użytkownika do sklepu internetowego, bądź bezpośrednio do reklamy, proponujące np. najlepsze jedzenie dla ptaszników, najlepsze terraria czy transport.

Reklama Adwords (można ją zlecić na https://www.seomanagment.com/ ) sprawia, że jesteś profesjonalny. Nie wyskakujesz, jak "Filip z konopi" ze swoją reklamą, nie wmawiasz nikomu, że Twoja działalność jest najlepsza. To dzieje się samo. Skoro Twój tekst wyświetlił się jako pierwszy, nie trzeba mu robić jako takiej sztucznej reklamy, produkt reklamuje się sam! Użytkownik przeczyta i stwierdzi, że to świetna oferta, z której żal nie skorzystać!

Co daje pozycjonowanie stron internetowych?

Pozycjonowanie stron (np. wykonane przez ekperta https://www.marcinzygmunt.com ) sprowadza się do nadawania im pozycji, czyli wdrażania procedur mających na celu, spowodowanie, że strona wyświetli się jako pierwsza. By, doszło do takiej sytuacji, konieczna jest modyfikacja tekstu, być może wprowadzenie jakiejś grafiki. Tekst musi być stworzony w taki sposób, by dla użytkownika google był przyjazny, a dla robotów google, wyraźny. Najbardziej liczy się tytuł witryny, a tak naprawdę 65 znaków, krótki opis - meta description, zawierający ok. 160 znaków, a w tym słowa kluczowe, obrazki wraz z atrybutami alt, które przy pomocy słów kluczowych opisują obrazek. Dzięki temu wyszukiwarka "wie" co mniej więcej, grafika prezentuje. Faktem jest, że wyszukiwarka nie możliwości zobaczenia obrazków, może je tylko czytać. Treści na stronie powinny zawierać słowa kluczowe, występujące odpowiednio często. tekst powinien być merytorycznie dobrze zbudowany, nie może być plagiatem i musi posiadać dużo ciekawych słów. Wiedz, że stworzenie takiego tekstu, wbrew pozorom, nie należy do prostych zadań. Pozycjoner zwraca uwagę na szczegóły, który zwykły "szarak" nie potrafi dostrzec. 

Tekst pojawiający się na pierwszej stronie, jest najbardziej wartościowy i zdaniem robotów google, właśnie taki tekst najlepiej odpowiada na pytania zadawane przez użytkowników. Zadaniem pozycjonera jest więc, stworzenie tekstu idealnego, który może posłużyć i robotom i człowiekowi przekazać wartościowe treści. 

Reklama na fejsbuku - czy zrobi furorę?

Fejsbuka ma chyba każdy. Reklama na portalu społecznościowym to inwestycja w możliwość zaprezentowania swojej firmy wszystkim ludziom posiadającym facebooka. Pokaż ludziom swoją firmę z jak najlepszej strony, a przyjdą do Ciebie sami! Na ludzi czarująco działają emocje, uczucia, ciepło ogniska domowego. Chcesz mieć dobrą reklamę? - Pokaż innym, jakie wartości są dla Ciebie ideałem! Wyjdź do nich, pokaż się! Na fejsbuku, polubią Cię, dadzą kilka lajków, parę uśmieszków, parę serduszek, komentarzy, a to znakomicie wypromuje Twoją działalność! Zajmujemy się również tworzeniem kampanii aktywnych, gdzie uczestnicy świadomie odpowiadają na pytania zawarte w reklamie, w komentarzach, dzięki czemu nabijają Ci popularność! Im większa aktywność na Twojej reklamie, tym lepiej dla Ciebie!

Czy moje teksty seo są dobre, czy mogę jakoś zwiększyć ich popularność?

Na takie pytania można odpowiedzieć, dzięki możliwości podjęcia konsultacji seo i audytu seo. Te opcje odpowiedzą Ci, jak działa Twoja reklama, czy można poprawić ruch na Twojej stronie, jak zmienić tekst, by Twoja strona zyskała na popularności i jakie potencjalnie wyniki możesz uzyskać w najbliższym czasie. Te cenne informacje oczywiście, przeznaczone są dla pozycjonerów, którzy będą umieli je odpowiednio wykorzystać. Raport seo umoż.iwi wprowadzenie poprawek i naprawę błędów, blokujących dostęp Twojej strony do wyższych rekordów.

Czy jakość strony internetowej ma wpływ na reklamę?

Im ciekawiej zbudowana jest strona internetowa, tym więcej osób na nią zagląda. Poza tym, warto zastanowić się nad stworzeniem tzw. mapy strony internetowej, która umożliwia szybkie indeksowanie. Struktura strony, owszem, ma znaczenie. Wiedz, że wszystkie ślady pozostawione przez użytkowników na Twojej stronie, wszystkie wpisy, kliknięcia, zakupy, mają ogromne znaczenie. Roboty google poczynają bowiem, spoglądać na Twoją stronę jak na obiekt pożądania, w związku z czym, automatycznie z biegiem czasu, wysuną ją na początek.  

Gdzie najlepiej się reklamować?

Odstawiam w kąt starodawne metody typu ulotki, gadżety, plakaty, gazetki. To bez sensu! Ludzie nawet nie spojrzą, a już wyrzucają! Poza tym, to marnotrawstwo papieru! Najbardziej zaawansowaną formą reklamy jest Internet. Tutaj zagląda każdy i w razie potrzeby wstukuje poszukiwaną frazę. Najbardziej polecam reklamę adwords, która niebagatelnie zwraca uwagę na przedmioty, których klient aktualnie potrzebuje. Wzrasta szansa na udany zakup, a dla Ciebie na zarobek! Reklamy fejsbuk też wykonują kawał dobrej roboty! A właściwie, Twoi znajomi, którzy stale lajkują, zapraszają do polubienia, komentują, udostępniają, przekazują innym. Im więcej, Twojej działalności w Internecie, tym lepiej! Ludzie zapamiętają Cię, w razie gdy będą potrzebowali Twojej usługi, skorzystają i polecą innym!

Dodaj komentarz

Wyrażam zgodę na publikację postu w formie komentarza zgodnie z obowiązującym Regulaminem.

powiadamiaj o odpowiedziach na komentarz.

dodaj mój adres do newslettera.

Więcej informacji na temat przysługujących Państwu praw zawarliśmy w Polityce Prywatności.

Drogi Użytkowniku!

Dokładamy wszelkich starań by korzystanie z naszego serwisu było dla Ciebie komfortowe.

Dlatego staramy się dopasować dostępne w nim treści do Twoich zainteresowań i preferencji. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Twojej przeglądarce plików cookies oraz przetwarzaniu przez administratora danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych.

Przez dalsze korzystanie, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, z naszego serwisu wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce.

Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić w przeglądarce ustawienia dotyczące plików cookies, a także uzyskać dodatkowe informacje o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci prawach z naszej Polityki Prywatności.

Przejdź do serwisu