Wiadomości z Katowic

Marketing online - na co zwrócić uwagę, wybierając agencję SEO? 

  • Dodano: 2020-06-10 16:00

Znakomita większość współczesnych przedsiębiorców nie wyobraża sobie prowadzenia działalności bez obecności w internecie. To właśnie tam użytkownicy najczęściej szukają wszelkiego rodzaju usług, dlatego usługodawcom zależy na byciu zauważonym. Aby aktywność w sieci przynosiła zysk, warto zatrudnić firmę profesjonalnie zajmującą się pozycjonowaniem.

Pozycjonowanie dla firm - dlaczego dobrze jest zaufać profesjonalistom?

Proces pozycjonowania jest skomplikowany, a jego przebieg uzależniony od wielu elementów. Czynniki rankingowe Google nie są dokładnie znane, między innymi dlatego, że wyszukiwarka stale je modyfikuje. Wiadomo na pewno, że wyniki wyszukiwania kształtują się na podstawie kilkuset zmiennych rozpatrywanych przez Googleboty. Z tego powodu tak istotne jest oddanie witryny w ręce dobrej agencji zajmującej się marketingiem online. Po wstępnym sprawdzeniu strony, przeanalizowaniu branży i podpisaniu umowy dochodzi do pozycjonowania właściwego. Można wyróżnić kilka głównych etapów skutecznego SEO:

- analiza treści witryny,

- optymalizacja techniczna,

- sprawdzenie liczby i jakości linków z zewnętrznych stron,

- przygotowanie wartościowych treści,

- stała analiza efektów i zmieniającego się rynku.

Jak wybrać firmę SEO?

Aby we właściwy sposób przeprowadzić ten skomplikowany proces, koniecznie trzeba skorzystać z dobrej agencji SEO. Dzięki doświadczeniu i dostępowi do rozbudowanych narzędzi doświadczeni pozycjonerzy zoptymalizują stronę tak, by stała się ona widoczna dla użytkowników poszukujących konkretnych produktów. Rynek profesjonalistów oferujących pozycjonowanie dla firm stale się rozrasta. Z tego powodu szukając najlepszej firmy SEO, trzeba pamiętać o kilku zasadach. Przede wszystkim niezbędne jest porównanie ofert. Warto rozesłać wiadomości do kilku agencji i sprawdzić jak ich propozycje wyglądają na tle innych. Należy również jasno przedstawić swój cel i zweryfikować, czy firma wzięła go pod uwagę w przesłanej propozycji współpracy. Bardzo ważne jest sprawdzenie doświadczenia agencji i przeczytanie recenzji od poprzednich klientów.

Ile kosztuje pomoc specjalistów ds. pozycjonowania?

Tak jak w każdej innej branży, za bardzo dobrze wykonaną usługę zapłacimy trochę więcej. Warto jednak potraktować ten wydatek jako najlepszą inwestycję dla naszego biznesu. Cena pozycjonowania strony internetowej ustalana jest indywidualnie, na podstawie specyfiki branży klienta, obecnego stanu witryny i założonego celu. Zwykle wybiera się którąś z kilku opcji rozliczenia za usługę: płatność abonamentowa, płatność za konwersje, płatność za ruch lub połączenie tych trzech opcji. W przypadku pierwszej możliwości wysokość opłaty ustala się z góry i jest niezależna od osiąganych wyników pozycjonowania. W pozostałych opcjach stawka może się stale zmieniać, bo płaci się za konkretne efekty działań SEO. 

Warto zadbać o dobry marketing online naszej działalności. Zainwestowanie środków finansowych i zatrudnienie dobrej, doświadczonej agencji SEO z biegiem czasu przyniesie doskonałe efekty. Nie będą one widoczne od razu (czasem trzeba poczekać nawet rok), ale z pewnością cierpliwość w tym wypadku się opłaci.


Artykuł przygotowany we współpracy z Artefakt.pl

Komentarze (1)    dodaj »

  • Mariusz z SocialTrends.pl

    Model mieszany jest najefektywniejszy: abonament + realizacja określonego celu.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojeKatowice.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.