Wiadomości z Katowic

Prowadzisz biznes za granicą? Sprawdź usługę pozycjonowania na rynek niemiecki

  • Dodano: 2021-08-03 08:45, aktualizacja: 2021-08-03 08:51

Pozycjonowanie stron internetowych to jeden z najskuteczniejszych sposobów na zaistnienie w sieci, co zauważają polskie firmy. Prawidłowo przeprowadzona optymalizacja witryn i zawartych w nich treści na potrzeby wyszukiwarek internetowych ma ogromne znacznie w kontekście budowania pozycji marki na rynku oraz wzbudzenia zaufania zarówno wśród stałych, jak i potencjalnych klientów. Co ciekawe, wielu polskich przedsiębiorców decyduje się na założenie biznesu za naszą zachodnią granicą, co wiąże się z inwestycją w SEO. Pozostaje jednak pytanie, jak usługa wygląda na rynku niemieckim? Odpowiadamy.

  1. Pozycjonowanie stron internetowych – na czym polega?

W pierwszej kolejności warto przyjrzeć się działaniu specjalistów w branży SEO i powszechnie stosowanym przez nich narzędziom. Otóż pozycjonowanie stron internetowych to szeroki zakres usług, które w docelowym założeniu mają zoptymalizować witrynę na potrzeby wyszukiwarki. Co to oznacza w praktyce? Działania SEO pozwalają znaleźć się wysoko w wynikach Google, a co za tym idzie, mieć większą szansę na sukces komercyjny. Nie bez znaczenia okazuje się tutaj analiza algorytmów Google czy kodu samej strony. Bardzo ważnym elementem pozycjonowania okazuje się również jakość contentu, który również ma kolosalne znaczenie dla atrakcyjności strony w „oczach” platformy.

  1. Pozycjonowanie w Niemczech – jak wygląda?

Mogłoby się wydawać, że pozycjonowanie stron w Polsce i Niemczech wygląda bliźniaczo podobnie, jednak można zauważyć kilka podstawowych różnic. To właśnie one warunkują konieczność zmiany strategii wśród polskich fachowców SEO i dostosowanie się do zachodnich realiów. Na samym początku warto zwrócić uwagę na kwestie techniczne i prawne – należy zadbać o Impressum zgodne z niemieckim prawem oraz o wykupienie domeny niemieckiej z końcówką „.de”. To bardzo ułatwia przeprowadzenie skutecznego pozycjonowania nie tylko w Niemczech, ale i w innych krajach korzystających z Google.de – Szwajcarii czy Austrii.

Przy wejściu na niemiecki rynek trzeba też bardzo dużo uwagi poświęcić jakości treści – jak ognia należy unikać tłumaczenia dosłownego. Perfekcyjna znajomość języka to jednak nie wszystko – wiele agencji zwraca się o pomoc do lokalnych native speakerów, najczęściej dziennikarzy, którzy służą pomocą w tworzeniu contentu atrakcyjnego dla niemieckiego użytkownika. Bardzo ważnym elementem niemieckiego SEO jest również link building, optymalizacja strony i kodu, analiza konkurencji czy marketing szeptany. Co ważne, polskie agencje działające na co dzień zagranicą pozwalają nie tylko wejść polskim firmom na dynamicznie rozwijający się rynek niemiecki, ale także poprawić pozycję tamtejszych platform zakupowych. Za pozycjonowanie niemieckiego E-Commerce Echt Hair odpowiada agencja Webway.

Po więcej informacji na temat pozycjonowania stron internetowych w Niemczech zapraszamy na https://webway.pl.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojeKatowice.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.