Wiadomości z Katowic

Marketing internetowy - kluczowy dla Twojego biznesu

  • Dodano: 2020-12-29 14:30

Jeśli nie chcesz pozostać daleko za konkurencją, myślisz o rozwoju swojego biznesu i zależy Ci na szybkim wzroście sprzedaży - marketing internetowy będzie dla Twojej firmy nie tylko szansą, ale wręcz koniecznością. To bowiem najlepsza dzisiaj odpowiedź na dynamicznie zmieniający się rynek i jego rosnące wymagania. Jak potwierdzają statystyki, menedżerowie coraz wyraźniej doceniają siłę internetu w prowadzonych kampaniach marketingowych - wydatki na reklamę w internecie stanowią obecnie ok. 35% wszystkich wydatków reklamowych i stale rosną. Po jakie narzędzia marketingu internetowego warto sięgnąć i jakich korzyści możesz się spodziewać? O tym wszystkim przeczytasz poniżej.

Po co Twojej firmie pozycjonowanie strony?

Posiadanie witryny z atrakcyjnymi treściami to za mało, aby przyciągnąć do siebie potencjalnych klientów. Jak podkreślają eksperci, skuteczny marketing nie może obyć się bez zadbania o widoczność strony w Google. I tak, jak np. w firmie EACTIVE specjaliści skupiają się na przeprowadzeniu szeregu profesjonalnych działań, które w efekcie mają zapewnić jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Strony, które pojawią się w tzw. TOP10 są najchętniej odwiedzane przez odbiorców, a co za tym idzie, mają większą szansę na dodarcie do nich ze swoją ofertą.

Poczta elektroniczna i marketing

E-mail marketing to nic innego jak komunikowanie się z klientami za pośrednictwem poczty elektronicznej. Dobrze dostosowana do potrzeb i oczekiwań treść maili, w tym nowoczesne, spersonalizowane newslettery, to znakomity sposób, aby wzbudzić zainteresowanie produktem lub usługą, zdobyć zaufanie, a nawet wejść w interakcję z odbiorcami.

Kampania Google Ads

Google Ads to rozwiązanie, które pozwoli Ci efektywnie zareklamować swój biznes w sieci. Dzięki tego typu reklamie klienci, którzy szukają firmy takiej, jak Twoja, szybciej się o Tobie dowiedzą. Tutaj płacisz jedynie za wyniki, czyli kliknięcia w stronę lub wykonane do Twojej firmy telefony. Reklama Google Ads to reklama wyświetlana w odpowiednim momencie - wtedy, gdy użytkownik poszukuje produktu lub usługi, jakich oferuje Twoja firma.

Media społecznościowe to dzisiaj "must have" biznesu

Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, czyli media społecznościowe najbardziej popularne obecnie w Polsce, to znakomite narzędzie w komunikowaniu się z potencjalnymi i rzeczywistymi klientami oraz zbudowaniu pożądanego wizerunku firmy. Wchodząc w interakcję z użytkownikami tego typu portali, lepiej poznajesz ich potrzeby, lepiej dostosowujesz swoją ofertę do oczekiwań, zyskujesz zatem realną szansę na zwiększenie sprzedaży. Z kolei dzieląc się w mediach społecznościowych atrakcyjnymi treściami, wzbudzisz zaufanie i lojalność odbiorców.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojeKatowice.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.