Jak nie ma cię w sieci…
Wiele osób skończyłoby to zdanie hasłem „to nie istniejesz” i może faktycznie jest w tym już dużo prawdy, bo proste zachowania konsumenckie dowodzą, że gdy szukamy jakiejkolwiek firmy, przedmiotu czy usługi, to nasza uwaga skupia się na tym, co dostępne w sieci.
Coraz częściej również te rozwiązania przeważają nad tymi sprawdzonymi z sąsiedztwa czy też praktykowanymi przez lata. Rozwój Internetu oraz serwisów aukcyjnych czy rynku e-commerce sprawiły również, że firmy przykładają szczególną uwagę do tego, w jaki sposób są postrzegane przez potencjalnych klientów.
Marketing w sieci
Niektórzy bardzo mocno dostrzegają potencjał, jaki daje Internet. Z zasady ma on większą siłę oddziaływania na odbiorcę niż tradycyjna reklama, i nowoczesne metody pozwalają kierować konkretne kampanie do konkretnych odbiorców, a tym samym docierać szybko i w atrakcyjnej formie do klienta, który prawdopodobnie może kupić dany towar czy usługę. Marki pamiętają również o tym, że kupujący w sieci w pewien sposób jest ograniczony w poszukiwaniach towaru do wysokich wskazań w wyszukiwarce lub też atrakcyjnej obecności w mediach społecznościowych. Co za tym idzie, kampanie oraz pozycjonowanie stron muszą być traktowane z należytą uwagą. Klientowi najzwyczajniej w świecie nie będzie się chciało przeglądać piątej, dziesiątej czy też piętnastej strony.
Zainwestuj w stronę
Niezależnie od tego, czy masz lokalną małą firmę czy też prowadzisz znaną markę, postawą działań marketingowych i tak jest Internet. Warto zainwestować w profesjonalną witrynę i odpowiedni fanpage. W znalezieniu naszej oferty oczywiście pomaga pozycjonowanie stron. Katowice są siedzibą wielu znanych firm, które zajmują się profesjonalnym prowadzeniem tego typu działań. Ale warto również zadbać o to, by witryna i oferta były dla klienta na tyle atrakcyjne, by został na niej jak najdłużej i co istotne zostawił pieniądze. Poza tym warto postarać się o to, by do nas wrócił i polecił nasz towar swoim znajomym.
Jednym z ważniejszych elementów pozycjonowania będzie wypełnienie strony treścią w taki sposób, by na konkretne zapytania internauty nasza oferta pojawiała się jak najwyżej. Poza tym niezwykle istotne są wszelkiego rodzaju elementy graficzne takie jak pop-upy, boxy, bannery, które przyciągają wizualnie. Dlatego szczególnie należy zadbać o atrakcyjność, świetne zdjęcia oraz zaskakujące ujęcia. Klienci kupują przecież oczami, więc trzeba ich zatrzymać i zachwycić. Firmy często wykorzystują również precyzyjny mailing oraz remarketing, który zbiera informacje o ruchach internautów i przygotowuje podobne oferty dedykowane konkretnym odbiorcom.
Tagi:

















Dodaj komentarz