Co daje współczesnemu przedsiębiorcy internet? Na to pytanie są dwie odpowiedzi. Pierwsza, dobra - w odróżnieniu od firm działających przed erą internetu, masz nieograniczoną przestrzeń do promocji swojego biznesu i doskonałe narzędzie do zdobywania nowych klientów. Druga odpowiedź to taka, że z tego dobrodziejstwa korzysta również Twoja konkurencja, zatem posiadanie strony internetowej stało się w praktyce obowiązkiem i warunkiem przetrwania na rynku.
Strona jak wizytówka
Tworzenie i prowadzenie strony internetowej firmy to zadanie na cały etat. Jej estetyka, opracowanie graficzne, treść, to elementy, które będą podstawą oceny przedsiębiorstwa przez potencjalnych klientów, ale nie tylko.
Twoją stronę najsurowiej oceni popularna w Polsce wyszukiwarka Google. To od mechanizmów rządzących wyszukiwaniem, będzie zależało jak wysoko na liście wyników znajdzie się prowadzona przez Ciebie strona. Przypomnijmy, że pozycja, którą dana strona zajmuje w wyszukiwarce, również wpływa na postrzeganie firmy przez użytkowników sieci (klientów).
Proste rozwiązania to przeszłość
Ogromna liczba stron internetowych oraz stosowane wcześniej praktyki promocyjne, doprowadziły do licznych modyfikacji w mechanizmach wyszukiwania stosowanych przez Google.
Dziś nie wystarczy już wprowadzanie słów kluczowych, czy linkowanie przez zaprzyjaźnionych użytkowników sieci. Takie działania mogą być źle ocenione przez Google i w efekcie, nie przyniosą spodziewanych wyników.
Gdy Google słabą widzą
W staraniach o wysoką pozycję na liście wyszukiwania Google, warto wykorzystać innowacyjny system pozycjonowania Gugiel.pl. Został on stworzony do projektowania i promocji stron w internecie, a co najważniejsze, skutecznie radzi sobie z krótkowzrocznością Google.
Powodzenie tego systemu opiera się o kompletną listę skorelowanych ze sobą zadań; poczynając od podstaw, tj. doboru domeny i serwera, przez stałą pracę nad wysoką pozycją w wyszukiwarkach, takich jak: pozycjonowanie, marketing, copywriting, a skończywszy na statystykach umożliwiających klientowi weryfikację podejmowanych działań. Profesjonalne podejście do każdego z tych zagadnień z osobna, daje możliwość skutecznego konkurowania zleceniodawcy z innymi przedsiębiorstwami w internecie.
Wygodny outsourcing
Gugiel.pl promuje również przyjazne rozwiązanie dotyczące współpracy z klientami agencji - outsourcing obsługi strony internetowej. Wydzielenie zadań nienależących do działalności podstawowej przedsiębiorstwa, od lat z powodzeniem stosuje się w odniesieniu do usług księgowych, prawnych, marketingowych i innych.
Zaletą tego systemu jest rozłożenie wykonania zadania i płatności w czasie.
Systematyczne, comiesięczne działania promujące stronę są lepiej przyjmowane przez użytkowników internetu oraz wyszukiwarki. Są zatem skuteczniejsze i często dużo tańsze od jednorazowych kampanii reklamowych.
Abonament płatny co miesiąc pozwala na optymalizację kosztów firmy. Ponadto, firma zyskuje na kosztach zatrudnienia wykwalifikowanych pracowników.