Katowice - portal miejski mojeKatowice.pl

Wiadomości z Katowic

Programy lojalnościowe dla firm - dlaczego są popularne?

  • Dodano: 2020-06-22 14:45

Utrzymywanie dobrych relacji z klientami czy partnerami biznesowymi jest niezwykle ważna. Dlatego wielu przedsiębiorców decyduje się na wdrożenie programu lojalnościowego. Jakie korzyści płyną z tego rozwiązania?

Programy lojalnościowe dla firm – kiedy się sprawdzą?

Wielu przedsiębiorców zastanawia się pewnie, czy programy lojalnościowe są w ich przypadku dobrym rozwiązaniem. Odpowiedź na to pytanie jest jak najbardziej twierdząca. Istnieje ogólne przekonanie, że jeśli klient odwiedził Cię czterokrotnie w ciągu roku, to już warto rozważyć wprowadzenie takiego programu. Fałszywe natomiast jest twierdzenie, jakoby programy lojalnościowe były przeznaczone wyłącznie dla sieci firm produktowych i usługowych. Takie rozwiązanie może przecież wdrożyć niewielka kawiarnia czy sklep spożywczy. Programy te zachęcają bowiem do zbierania naklejek czy punktów, by móc wymienić je później na firmowy gadżet. Zanim jednak zdecydujemy się wprowadzenie takiego planu w swoim biznesie warto dowiedzieć się, w jaki sposób on funkcjonuje i z czego się składa.

Programy lojalnościowe dla firm – gdzie szukać pomocy?

Poprzez termin „program lojalnościowy” rozumiemy narzędzie promocji, które ma nagradzać klientów za spełnienie określonych warunków. Może to być chociażby zrobienie zakupów za określoną sumę, czy polecenie firmy znajomym. Jeśli rozważamy wdrożenie takiego programu lojalnościowego dla firm, zastanówmy się najpierw, co chcemy poprzez niego osiągnąć. Większa sprzedaż czy obrót nie są bowiem jedynymi korzyściami, którymi powinniśmy się kierować. Pomóc w tym mogą nam specjaliści w tej dziedzinie. Jeden z nich jest dostępny w tym miejscu https://mateusz-kluk.pl/. Na pewno warto określić sposób komunikacji z uczestnikami programu lojalnościowego dla firm. Powinno to być działanie priorytetowe, które umożliwi nam dotarcie do naszej grupy docelowej. Dopiero wówczas powinniśmy zająć się systemem przydzielania punktów i nagradzania. Nie możemy także zapomnieć o analizie działań, dzięki której jesteśmy w stanie jeszcze lepiej dopasować ofertę do potrzeb i zwyczajów zakupowych klientów.

Dodaj komentarz

Wyrażam zgodę na publikację postu w formie komentarza zgodnie z obowiązującym Regulaminem.

powiadamiaj o odpowiedziach na komentarz.

dodaj mój adres do newslettera.

Więcej informacji na temat przysługujących Państwu praw zawarliśmy w Polityce Prywatności.