Katalog firm dodaj firmę

Instytut Genetyki Sądowej Sp. z o.o.

Korzystasz z naszych usług?
Dodaj polecenie »x

Logo Instytut Genetyki Sądowej Sp. z o.o.

Adres i telefon

ul. Korfantego 2
40-004 Katowice
Godziny otwarcia: 8:00 - 17:00
  • Poniedziałek: 8:00 - 17:00
  • Wtorek: 8:00 - 17:00
  • Środa: 8:00 - 17:00
  • Czwartek: 8:00 - 17:00
  • Piątek: 8:00 - 17:00
  • Sobota: nieczynne
  • Niedziela: nieczynne

Oferta

Instytut Genetyki Sądowej Sp. z o.o.

Genetico to serwis Instytutu Genetyki Sądowej IGS, nowoczesnego ośrodka badawczo-naukowego świadczącego kompleksowe usługi w zakresie badań DNA w trzech głównych obszarach: badań ojcostwa i pokrewieństwa, kryminalistyki oraz genetyki medycznej i weterynaryjnej. W ciągu ponad 5 lat działalności IGS wykonał tysiące analiz DNA w sprawach o ustalenie ojcostwa, badaniach kryminalistycznych i innych.

Instytut Genetyki Sądowej IGS powstał w przekonaniu, iż badania DNA, z uwagi na wielkie znaczenie, powinny być dostępne i przystępne cenowo dla szerokiej rzeszy odbiorców.

Trzon zespołu IGS tworzą wybitni eksperci genetyki sądowej z ponad 15-letnim doświadczeniem w dziedzinie genetyki, z tytułami naukowymi i odbytymi stażami w zagranicznych laboratoriach genetycznych. Na przestrzeni ostatnich lat IGS wydał ponad 1000 ekspertyz sądowych w dziedzinie kryminalistyki oraz drugie tyle w sprawach o ustalenie ojcostwa.

IGS realizuje projekty naukowo-badawcze samodzielnie oraz we współpracy z jednostkami Polskiej Akademii Nauk oraz placówkami uniwersyteckimi.

Dumą Instytutu Genetyki Sądowej IGS jest fakt, iż jako jeden z nielicznych ośrodków badań DNA w Polsce, wykorzystuje standardowo technologie automatycznej analizy DNA w oparciu o najnowocześniejsze stacje robocze. Technologia ta zapewnia niezrównaną jakość i niezawodność, poprzez zachowanie surowych procedur postępowania z próbkami DNA.

Serwis Genetico Instytutu Genetyki Sądowej powołany do obsługi klientów indywidualnych zdobył w ciągu ostatnich lat duże zaufanie, nie tylko ze względu na profesjonalną obsługę klienta, wysoką jakość badań DNA, zachowanie tajemnicy zawodowej, ale również wiarygodność w dziedzinie prawnej.

Świadczymy usługi w postaci badań DNA na szczeblu krajowym, jak i międzynarodowym, uznane przez światowe organizacje kontrolujące kompetencje w dziedzinie genetyki - amerykańską organizację certyfikującą laboratoria genetyczne, Collaborative Testing Services Inc. oraz niemieckojęzyczną grupę profilowania DNA GEDNAP.

Oferowane przez nas testy DNA polegają na ostatecznym ustaleniu czy poddany badaniu mężczyzna jest biologicznym ojcem dziecka. Standardowy test DNA na ojcostwo polega na porównaniu wzorów DNA (profili genetycznych) pochodzących od domniemanego ojca i dziecka, aby ostatecznie rozstrzygnąć - potwierdzić lub wykluczyć - biologiczne ojcostwo.

W naszej ofercie znajdują się badania o nazwie testy DNA Gold pozwalające na analizę 25 markerów, które powstały z myślą o badaniu ojcostwa jeśli dostępny jest tylko materiał od domniemanego ojca i dziecka. Tylko takie testy w tym przypadku dają gwarancję otrzymania wyniku spełniającego najwyższe normy, wnioski te pochodzą z prac naukowych opublikowanych w renomowanych międzynarodowych czasopismach fachowych. Zgodnie z publikowanymi danymi do wydania wiążącej opinii dotyczącej ojcostwa bez udziału matki, jedynie z udziałem domniemanego ojca i dziecka, konieczne jest badanie powyżej 21 markerów genetycznych.

Dzięki zastosowaniu 25 markerów w analizie w porównaniu z testami obejmującymi 16 markerów wiarygodność uzyskanego wyniku w teście Gold DNA wzrasta co najmniej 1000 krotnie. Każda próbka DNA jest badana dwukrotnie co dodatkowo zwiększa pewność testów i wyklucza możliwość pomyłek. W przypadku nietypowych testów DNA ustalających ojcostwo np. matka lub ojciec dziecka nie żyją bądź inne mamy możliwość rozszerzenia badań DNA do 40 markerów DNA.

Nasze analizy pozwalają w 100% wykluczyć ojcostwo oraz potwierdzić z prawdopodobieństwem wyższym niż 99,999999% ( tzn. graniczącym z pewnością).

Opinia z badań DNA, którą otrzymują nasi klienci w formie pisemnej, formułowana jest zgodnie z zasadami obowiązującymi biegłych sądowych z dziedziny badań DNA.
Ogromna wiedza zawodowa i praktyczna oraz wieloletnie doświadczenie pracowników pozwalają na szybkie wprowadzanie najnowocześniejszych osiągnięć genetyki do praktyki laboratoryjnej oraz tworzenie własnych aplikacji. Najnowsze oferowane usługi to testy DNA predyspozycji genetycznych do nowotworów dziedzicznych oraz wysokospecjalistyczne testy DNA niektórych trudno wykrywalnych chorób zakaźnych.

W naszych działaniach łączymy pasję z wysokim profesjonalizmem.

Galeria

Polecenia i opinie (1) Dodaj opinię

• Po raz pierwszy skorzystałem z usług laboratorium genetycznego żeby zbadać się na obecność genów nowotworowych. Otrzymałem kompleksowy zestaw instrukcji, a wyniki przyszły w terminie paru tygodni, następnie przeszedłem jeszcze szczegółową konsultację. Pozytywne opinie Genetico potwierdziły się jak dla mnie, jestem bardzo zadowolony z usług laboratorium, polecam.

Co byś zmienił w firmie?   Jeśli byłoby to możliwe to czas realizacji badań mógłby być krótszy.

Redakcja portalu nie odpowiada za prawidłowość danych teleadresowych, treści ofert zamieszczonych w katalogu firm, oraz wiadomości wysyłane poprzez formularz kontaktowy.