XVIII Wieczór z marketingiem
- Dodano 2010-04-22
- Komentarzy: 0
W pierwszy majowy czwartek zapraszamy na kolejny, XVIII Wieczór z marketingiem, który odbędzie się w auli Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania im. J. Ziętka.
Konferencja Trinity Capital Business Network
- Dodano 2010-04-20
- Komentarzy: 0
Zapraszamy na Konferencję Trinity Capital Business Network, która odbędzie się 6 i 7 maja 2010 w Hotelu Monopol w Katowicach.
Europejski Kongres Gospodarczy odwołany
- Dodano 2010-04-12
- Komentarzy: 0
W związku z tregedią, która boleśnie dotknęła cały naród Europejski Kongres Gospodarczy zostanie zorganizowany w innym terminie.
II Europejski Kongres Gospodarczy
- Dodano 2010-04-06
- Komentarzy: 0
Zapraszamy do udziału w II Europejskim Kongresie Gospodarczym, który odbędzie się 14-16 kwietnia br. w Katowicach.
Bezpłatne warsztaty
- Dodano 2010-03-23
- Komentarzy: 0
8 kwietnia zapraszamy na bezpłatne warsztaty pt."Projektowanie strategii rozwojowej przedsiębiorstwa z ochroną praw własności przemysłowej".
Nie sztuką jest handlować, sztuką jest robić to efektywnie
- Dodano 2010-03-18
- Komentarzy: 0
Pod koniec marca br. rusza nowy projekt związany z tematyką handlu, przygotowany przez Organizację Studencką Paneuropa Akademii Ekonomicznej w Katowicach.
Wieczór z Marketingiem
- Dodano 2010-03-16
- Komentarzy: 0
8 kwietnia 2010 o godzinie 17:00 zapraszamy do Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania im. J. Ziętka na Wieczór z Marketingem.
Kryzys? Nie dla nas!
- Dodano 2010-03-01
- Komentarzy: 0
Od 1 lutego RIG rozpoczęła realizację zadania informacyjno - promocyjnego, Kryzys? Nie dla nas! Wykorzystanie funduszy unijnych w przeciwdziałaniu skutkom spowolnienia gospodarczego".
Najwięcej solidnych firm jest w województwie śląskim
- Dodano 2010-01-29
- Komentarzy: 1
Dziś w Sali Marmurowej Gmachu Sejmu Śląskiego odbył się regionalny finał Programu Gospodarczo-Konsumenckiego Solidna Firma.
Skutecznie łączyć biznes z nauką
- Dodano 2010-01-26
- Komentarzy: 0
Zaledwie 8 proc. polskich firm uważa wydatki na działalność badawczo-rozwojową za skuteczny sposób uzyskania przewagi konkurencyjnej i źródło innowacyjności.