8 kwietnia 2010 o godzinie 17:00 zapraszamy do Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania im. J. Ziętka na Wieczór z Marketingem.
(budynek Zakładu Doskonalenia Zawodowego) przy ul. Krasińskiego 2 w Katowicach
(nowa lokalizacja imprez Wieczoru !!!)
Program:
17:00 - CZĘŚĆ WSTĘPNA WIECZORU
- Co słychać w Towarzystwie. Przyjęcie nowych członków, wręczenie certyfikatów Towarzystwa.
- SŁOWNIK MARKETINGOWY: Targi i imprezy wystawiennicze jako narzędzie marketingu - Wiesław Bełz (STM)
- MÓJ MARKETING: Jakich klientów przedsiębiorstwo potrzebuje, w jaki sposób powinno ich pozyskiwać? - Czesław Bzduła (STM)
18:00 - CZĘŚĆ GŁÓWNA
TEMAT WIECZORU: Czynnik "użytkowości" stron internetowych: USABILITY w e-biznesie
- WIECZÓR AUTORSKI Tomasza Karwatki* : Jak zwiększyć skuteczność marketingu w Internecie. Co to jest usability?
Przykłady z życia wiodących firm internetowych.
* autor książki "Usability. w e-biznesie. Co kieruje twoim klientem?" - Wydwnictwo Helion 2009
20:00 - CZĘŚĆ KLUBOWA WIECZORU (na temat targów)
Co można było w tym roku obejrzeć na targach Cebit 2010 w Hanowerze? - relacja Adama Latochy (STM).
- Jak wygląda najdroższy na świecie marketing targowy i czy jest wart tych pieniędzy? Slajdy i kilkanaście krótkich kilku-kilkudziesięciosekundowych filmików.
- Jak urządzić stoisko targowe w polskich realiach i jak uprawiać marketing targowy, aby był on efektywny?.
Targi wczoraj i dziś. Relacja filmowa z tragów ISPO w Monachium, wspomnienia z MTP Poznań 1997-2002 - Wiesław Bełz (STM)
WSTĘP: wolny (konieczna rejestracja przez witrynę www.wieczor.marketing.silesia.pl)