Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na Wieczór z marketingiem, który odbędzie się w pierwszy czwartek marca (07.03.2013) w TVP Katowice, ul. Telewizyjna 1.
Program Wieczoru:
16.40-17.05
Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe
17.05-17.15
Przywitanie oraz informacje organizacyjne Artur Kurkiewicz, Tomasz Sobisz
17.15-18.15
Społeczna odpowiedzialność biznesu czym jest i w jakich obszarach mogą być realizowane odpowiedzialne działania - Magdalena Dembińska, Starsza Konsultantka w dziale Sustainable Business Solutions w PwC (dawniej PricewaterhouseCoopers).
O tym, czym jest CSR, jakie obszary wchodzą w zakres działań społecznie odpowiedzialnych i dlaczego warto je wdrażać we własnej firmie. Uczestnicy spotkania dowiedzą się także jak włączyć do strategii przedsiębiorstwa działania społecznie odpowiedzialne, nawet w przypadku niewielkich podmiotów.
18.15-18.45
Przerwa integracyjna
18.45-19.15
Strategia zrównoważonego rozwoju TAURON Polska Energia szanse i wyzwania dla obszaru sprzedaży i marketingu - Paweł Gniadek, Dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej i PR Tauron Polska Energia S.A. i Marietta Stefaniak, Koordynator ds. zrównoważonego rozwoju.
O strategii, wdrażanych działaniach i raportowaniu opowiedzą przedstawiciele jednej z największych firm w naszym regionie. Tauron to firma, która niedawno rozpoczęła swoją formalną przygodę ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Przedsiębiorstwo przygotowuje się aktualnie do pierwszego okresu raportowania.
19.15-19.30
Przerwa integracyjna
19.30-20.00
CSR działania dla każdego. O praktykach społecznie odpowiedzialnych w MSP członek Rady ds. CSR przy Marszałku Województwa Śląskiego
CSR to niezwykle pojemne pojęcie. Często jednak zdarza się tak, że przedstawiciele małych i średnich przedsiębiorstw nie znajdują w obszarach społecznej odpowiedzialności biznesu przestrzeni dla siebie. Dlaczego tak się dzieje? Co mogą zrobić mali, a co robią duzi? Jak wdrożyć u siebie procedury CSR i czy można się tym chwalić?
20.00-20.30
Historia zapisana w spotach prezentuje Tomasz Sobisz
Czy połączenie crowdsourcingu z Super Bowl może zagrozić profesjonalistom z branży reklamowej?
20.30
Zakończenie Wieczoru
Marcowy Wieczór z Marketingiem 2.0 jest organizowany we współpracy z zespołem ds. promocji CSR działającym w ramach Rady ds. Społecznej Odpowiedzialności Biznesu przy Urzędzie Marszałkowskim w Katowicach.
Informacje dodatkowe
Uczestnictwo wymaga wcześniejszej elektronicznej rejestracji.
Dla członków Śląskiego Towarzystwa Marketingowego i osób, które złożą deklarację członkowską ŚTM, udział w Wieczorze jest nieodpłatny.
Pozostałe osoby będą proszone o wniesienie na miejscu opłaty na cele statutowe ŚTM w kwocie 10 PLN.
Bufet TVP będzie czynny do godziny 17.00. W menu dania obiadowe, napoje zimne i gorące oraz przekąski. Menu można sprawdzić na stronie www.pysznoscitv.pl