Wiadomości z Katowic

Śląskie Agencje Reklamowe na start!!!

  • Dodano: 2008-01-15 22:10

Portal www.medialine.pl zaprasza do wzięcia udziału w sondzie na Najpopularniejszą Agencję Reklamową w kraju!

Do końca stycznia 2008 można przysyłać zgłoszenia agencji reklamowych, działających na Górnym i Dolnym Śląsku oraz w Województwie Opolskim na adres e-mail: konkursy@medialine.pl

Im więcej zgłoszeń na daną agencję pojawi się na podanej skrzynce mailowej, tym większe ma ona szanse na udział w lutowej sondzie TOP 5. Nagrodą w sondzie regionalnej jest pobyt czterech osób podczas weekendu majowego w jednym z Apartamentów Interhome w Toskanii lub z Szwajcarii.

Do styczniowej sondy na najpopularniejszą Agencję Reklamową na Mazowszu zakwalifikowały się: Agencja Reklamowa G7, Agencja Reklamowa San Media, Agencja Interaktywna Sylyx, VA Strategic Communications oraz Agencja Reklamowa Publicis, które czekają na głosy Internautów. Zwycięską Agencją Reklamową z Małopolski w sondzie grudniowej została Agencja Hand Made z Krakowa.


Zasady konkursu dla śląskich agencji:

- Konkurs trwa od dnia 14 listopada 2007 do 15 kwietnia 2008.

- Od 3 do 31 stycznia 2008 r . zgłaszać można agencje ze Śląska, z których w lutym zostanie wyłoniona jedna zwycięska.

- Od 3 do 15 kwietnia zapraszamy do głosowania w Wielkim Finale na najpopularniejszą agencję w kraju wśród 4 zwycięskich z poszczególnych regionów.


Nagrody

Nagrodą główną dla Najpopularniejszej Agencji jest tygodniowy pobyt w apartamencie Interhome w Szwajcarii lub we Włoszech. Książki dla osób zgłaszających agencje ufundowały Wydawnictwo Pascal i Wydawnictwo Helion.

Użytkownicy, biorący udział w sondzie, mogą wygrać prenumeraty czasopism Visual Communication, Trade Marketer oraz Marketing w Praktyce.

Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu. Więcej informacji na stronie www.medialine.pl

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojeKatowice.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Czytaj również