VIII Targi Funduszy Europejskich zakończą tegoroczną kampanię informacyjną o Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Śląskiego (RPO WSL) na lata 2014-2020 przebiegającą pod hasłem „Razem zmieniamy Śląskie”.
Targi w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbędą się 23 listopada br.w godzinach od 9. do 14. (wejście od strony Spodka).Wstęp wolny.
Wydarzenie obejmie dwie części:
- dostępną dla wszystkich strefę wystawienniczą,
- 4 warsztaty dla 200 potencjalnych beneficjentów zainteresowanych konkursami ogłaszanymi w ramach RPO WSL.
Strefa wystawiennicza
Swoje stoiska przygotują:
- Punkty Informacyjne Funduszy Europejskich;
- Europejska Współpraca Terytorialna oraz Biuro Regionalne Województwa Śląskiego;
- Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach;
- Śląskie Centrum Przedsiębiorczości;
- Śląski Klaster ICT i Multimediów HUB CLUB;
- Zintegrowane i Regionalne Inwestycje Terytorialne;
- Regionalny Ośrodek Debaty Międzynarodowej oraz Punkt Informacyjny Europe Direct;
- Code Architecture & Design (beneficjent RPO WSL 2007-2013);
- i3D (beneficjent RPO WSL 2007-2013);
- Spółdzielnia Socjalna FAJNA (beneficjent PO KL 2007-2013);
- Fundusz Górnośląski;
- Agencja Rozwoju Regionalnego;
- Agencja Rozwoju Lokalnego;
- Województwo Śląskie;
- TVP Katowice (patron medialny wydarzenia).
Dla pierwszych 100. gości odwiedzających Targi przygotowano konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.
Warsztaty
„Praca na własny rachunek” – prowadzący: Piotr Kulawiak
„Rewitalizacja społeczna i infrastrukturalna” – prowadzący: Dagmara Mliczyńska-Hajdo
„Efektywność energetyczna – możliwości wsparcia” – prowadzący: dr inż. Jan Bondaruk
„Przedsiębiorczość i innowacyjność w ramach FE” – prowadzący: Mateusz Góra
Każdy z warsztatów odbędzie się w godz. od. 9.30 do 13. z przerwą na poczęstunek.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc (50 osób na każdy warsztat) wymagana jest rejestracja za pomocą formularza on-line - szczegóły po kliknięciu na dany warsztat. Potwierdzenie uczestnictwa zostanie wysłane drogą mailową po zakończeniu rejestracji i weryfikacji zgłoszeń.