Wiadomości z Katowic

Kilka pomysłów na ciekawy i skuteczny, a przede wszystkim budżetowy marketing 

  • Dodano: 2022-01-11 09:45, aktualizacja: 2022-01-12 08:35

Biznes wiąże się z działaniami marketingowymi. Bez nich naprawdę ani rusz. Jeśli nie zainwestujemy w to rozwiązanie, trudno jest cokolwiek zdziałać w kwestii budowania świadomości marki. Należy jednak pamiętać, że wcale nie trzeba sięgać  głęboko do portfela, aby coś zdziałać w tej kwestii. Wielu przedsiębiorców stosuje marketing internetowy, który jest niezwykle cenny. Ogromna część stawia również na standy reklamowe. To podstawowa metoda na skuteczną sprzedaż i wzmacnianie świadomości firmy. 

Stojaki z tektury. Wygodne oraz maksymalnie kreatywne rozwiązanie promocyjne

Jest mnóstwo sposobów na skuteczny marketing, jednakże wiele z nich wymusza, niestety, znaczące wykorzystanie budżetu. Stojaki są wygodnym rozwiązaniem finansowym, ale również  kreatywnym, ze względu na swoją plastyczność. Jest wiele rodzajów standów. Tworzone są na przykład figury o sylwetce człowieka z otworem na głowę, co niesie dodatkowy potencjał reklamowy. Kształtów jest tak naprawdę tyle, ile jest potrzeb. Warto wymienić totemy, które świetnie nadadzą się na przykład na atrakcyjne przedstawienie komunikatów społecznych. Ale dobrze jest wiedzieć, że ograniczeń tak naprawdę nie ma. Koniecznie zobacz, jakie możliwości ma w swojej ofercie STprint. Możesz tam stworzyć swój własny wzór! Oryginalny stojak tekturowy lub kartonowy z całą pewnością podniesie jakość przedstawianego towaru. Zaproponuj swój pomysł i sprawdź jego skuteczność u siebie!

Stojaki reklamowe. Efektywny i budżetowy sposób eksponowania produktów

Skuteczna sprzedaż towarów okazuje się być prosta i nieobciążająca budżet. Poza zewnętrznymi działaniami, które budują markę, należy pamiętać o szeregu innych praktyk. Nie chcesz w końcu, aby Twój produkt umknął uwadze Klientów, prawda? Aby zwrócić ich wzrok, warto jest postawić na stojaki reklamowe. Można je wykorzystać w praktycznie każdym miejscu, czy to na zewnątrz, czy to w środku. Czym one właściwie są? To ekspozytory treści bądź samego towaru. Jeśli chcesz zaprezentować jakiś komunikat szerszej liczbie osób, warto go odznaczyć. Podobnie jest w kwestii sprzedaży. W wielu miejscach spotkasz się ze standami reklamowymi. Znajdziesz je w sklepach, bibliotekach, muzeach, galeriach handlowych i w wielu innych miejscach. Ich masowość jest zdecydowanie wymowna. To doskonałe rozwiązanie, jeśli nie chcesz sięgać głęboko do kieszeni, a ponadto wymagasz kreatywnych rozwiązań. Typów stojaków jest wiele. Szeroki wybór zapewnia firma STprint. Możesz tam również zaprojektować własny wzór. Sprawdź, jakie to proste!

Komentarze (2)    dodaj »

  • Wojtek

    Moim zdaniem nie zawsze warto oszczędzać, zwłaszcza jeśli kompletnie na marketingu się nie znamy, a chcemy zareklamować swoją działalność. Ja znalazłem odpowiednie osoby na Remadays w Nadarzynie. One zajęły się wszystkim.

  • Tomek

    Słowo klucz to skuteczny marketing. Aby wiedzieć co jest skuteczne trzeba mierzyć wyniki poszczególnych działań. O tym coraz częściej się pisze i dobrze, bo w zasadzie coraz więcej można zmierzyć. Kampanie internetowe można mierzyć i pod kątem konwersji w sklepie i pod kątem konwersji telefonicznych. Przychodzące telefony można mierzyć również ze standardowych działań reklamowych takich jak ulotki, ogłoszenia, stojaki czy standy. To wyniki takich pomiarów wskazują skuteczność prowadzonych działań.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojeKatowice.pl.

Więcej informacji na temat przysługujących Państwu praw zawarliśmy w Polityce Prywatności.