Posiadając sprzęt marki Apple raczej przyzwyczaiło się do jego niezawodności i solidności. Mimo wszystko jednak również jemu zdarzają się awarie czy uszkodzenia mechaniczne. Wtedy też nie ma wyjścia - trzeba sięgnąć po serwis iPad. Szczecin, Łódź, Gdańsk - tego typu miejsca znaleźć można w każdym większym mieście, najczęściej w większej ilości. Jak jednak wybrać takie, któremu będzie można zaufać? Co do którego można mieć pewność, a które z nich należy traktować z rezerwą? O tym wszystkim - w dzisiejszym wpisie.
Któremu serwisowi warto powierzyć iPada?
Posiadając iPada, a zatem sprzęt po prostu dość drogi, ale i wart swojej ceny, naturalnym jest, że chce się go oddać dobre ręce i powierzyć komuś, kto rzeczywiście będzie w stanie się nim zająć. Tak profesjonalnie, jak tylko się da. Poniżej wypisujemy te rzeczy, na które warto zwrócić uwagę przy wybieraniu tego typu serwisu Apple, a które są tymi absolutnie podstawowymi w drodze ku jak największej satysfakcji.
- Bycie autoryzowanym serwisem - jest to absolutna podstawa jeżeli chodzi o urządzenia marki Apple. Bycie autoryzowanym przez giganta technologicznego daje gwarancję fachowej obsługi. Amerykańska firma nie przyznaje autoryzacji byle komu. Już sam ten fakt sprawia, że jest to coś, na co powinno się liczyć. Autoryzacja daje też możliwość wykonywania napraw gwarancyjnych - choć uszkodzenia mechaniczne do takowych się nie zaliczają, wiele awarii związanych z samym działaniem urządzenia już tak.
- System zgłaszania napraw - każdy serwis dysponuje swoim własnym systemem, w ramach którego zgłasza się awarie i uszkodzenia. Ważne, aby wszystko odbywało się w sposób szybki i intuicyjny. Liczy się tutaj również to, by móc stale dowiadywać się o statusie naprawy. Im więcej informacji w tym zakresie, tym lepiej. Dobrze byłoby móc śledzić wszystko na bieżąco - zwłaszcza, że naprawy potrafią trwać dość długo.
- Sposób obsługi zgłoszeń - dobry serwis to taki, który wie, jak ważne dla klienta jest bycie informowanym o wszystkim. W związku z tym nie tylko naprawi sprzęt, ale i poinstruuje we wszystkich krokach prowadzących do takiej właśnie naprawy. Obsługa zgłoszeń musi odbywać się w dobrym tempie i choć ciężko jest tutaj spodziewać się błyskawicznego działania, ważne jest, by cała usługa przeprowadzona została w miarę sprawnie, a na sprzęt nie trzeba było czekać długimi miesiącami.
- Odpowiednia lokalizacja - dobry serwis telefonów to taki, który można odwiedzić osobiście. Lokalizacja to podstawa i warto wziąć ją pod uwagę wybierając serwis iPada. Kraków, Łódź, Warszawa - miejsc, w których takowe działają z miesiąca na miesiąc przybywa. Wybranie tego najbliższego poprawi szybkość obsługi i sprawi, że z odesłanego lub zaniesionego sprzętu będzie można znów korzystać szybciej. Oczywiście, wiele serwisów wspiera opcję przesyłania im produktów za pośrednictwem kuriera. Czasem jednak lepiej jest wybrać bardziej bezpośredni sposób.
- Doświadczenie i staż na rynku - te dwie rzeczy bardzo często idą ze sobą w parze. Im dłuższy jest staż, tym większe doświadczenie w swoim działaniu posiada dany serwis i tym na lepszą obsługę z jego strony można liczyć. Jako że samo doświadczenie może być ciężko zbadać (chyba że szukając najstarszych opinii na temat konkretnej firmy), ze stażem powinno być znacznie łatwiej.
Na które serwisy warto uważać?
Każdego miesiąca słyszy się o serwisach, które w pewien sposób oszukały swoich klientów. Choć "oszustwo" to często słowo na wyrost, w wielu przypadkach jest używane w wyniku frustracji i niezadowolenia. Właśnie dlatego szukając serwisu dla siebie warto zwrócić uwagę również na to, po które tak właściwie nie powinno się sięgać. Można przy tym spojrzeć na wspomniane we wcześniejszym akapicie elementy i po prostu odwrócić je, uznając za alarmujące ich niespełnianie. Jeżeli decyduje się na naprawę gwarancyjną, należy patrzeć wyłącznie na serwisy autoryzowane. Wszystkie inne będą chciały pieniędzy za naprawę. Wiele do powiedzenia ma też uporządkowanie warsztatów, możliwe do zobaczenia w serwisach odwiedzanych stacjonarnie. Jeżeli porządek na nich praktycznie nie istnieje, nie są one najczęściej tymi godnymi uwagi.
Raczej unikać powinno się serwisów naprawiających absolutnie wszystkie urządzenia dowolnej marki. Apple jest o tyle specyficzne, że warto skierować swoje zainteresowanie na usługodawców zajmujących się wyłącznie nim. Wymaga to bowiem specjalistycznych umiejętności, które nie zawsze można określić mianem uniwersalnych.
Podsumowanie
Chcąc naprawić własnego iPada - niezależnie od przyczyny jego awarii czy uszkodzenia - naturalnym jest, że chce się sięgnąć po serwis iPad, który będzie w stanie podjąć się tego typu naprawy, a przy okazji przeprowadzi ją w sposób jak najbardziej profesjonalny. Po taki, który da gwarancję na wykonywane przez siebie usługi, a wszystkie swoje działania przeprowadzi nie tylko solidnie, ale i szybko. Doskonałym przykładem takiego serwisu Apple może być Maqsimum. Co w nim najważniejsze, jest serwisem w pełni autoryzowanym. Ma to olbrzymie znaczenie, gdyż jest swoistym potwierdzeniem jakości, ale i furtką do wykonywania napraw czysto gwarancyjnych.