Call center & e-marketing

Czas czytania: 2 min.

Szefów i pracowników działów marketingu, menedżerów centrów kontaktu z klientem, telemarketerów, reprezentantów agencji reklamowych, internetowych. Menedżerów, którzy pragną podnieść komunikatywność swoich firm, zapraszamy na 8 i 9 grudnia do Katowic…



 


Konferencja “Call center & e-marketing * Silesia 2010”:


Zakres tematyczny konferencji:



  • video is a new voice
  • new generation contact center (najnowsze trendy i innowacyjne .rozwiązania w elektronicznej komunikacji z klientem)
  • contact – center (specjalizowane obszary backoffice’owe – HelpDesk, CRM, umawianie spotkań, windykacja)
  • telemarketing
  • e-mailing, e-faxing
  • komercyjne bazy danych
  • …i wiele innych


Opłata: wstęp wolny – po zarejestrowaniu się na witrynie konferencji: www.callcenter.maestry.pl
Konferencja odbędzie się 8 grudnia 2010 roku.
Lokalizacja:
Wydział Teologiczny Uniwersytetu Śląskiego
ul. Jordana 18
40-043 Katowice


Organizator:
Konferencje w Domenie Silesia
ul. PCK 10/1
40-057  Katowice
woj. śląskie
tel.: (32) 733-42-78
fax: (32) 700-03-13
[email protected]
www.callcenter.maestry.pl

Dorota Kocur
Źródło: www.telekom.silesia.pl

Dodaj komentarz

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe