Uczymy handlować w Internecie

Czas czytania: 4 min.

Internet stwarza coraz większe możliwości do rozwoju biznesu. By z nich skorzystać, warto poznać narzędzia pozwalające na docieranie do klientów w sieci i pozyskiwanie partnerów do współpracy.

 

Z myślą o pracownikachśląskich mikrofirm Europejska Grupa Doradcza przygotowała projekt ,"Marketing internetowy w śląskich mikroprzedsiębiorstwach", który jest szansą na zdobycie cennej wiedzy komputerowej.

 

Nowoczesne rozwiązania informatyczne pojawiają się na rynkubardzo często. Rynek IT wykazuje wysoką dynamikę, a to wymaga od pracowników ustawicznego uzupełniania wiedzy. Nasz projekt to odpowiedź na rosnące potrzeby śląskiego rynku. Planujemy przeszkolić 408 pracowników z 300 mikroprzedsiębiorstw z branż kluczowych dla rozwoju gospodarki tego regionu – informuje Piotr Korzepski – kierownik projektu.


W ramach projektu Europejska Grupa Doradcza zaplanowała szkolenia z tematyki Webservices oraz Marketing  internetowy. W bloku Webservices uczestnik wybiera 1 temat z kilku zaproponowanych:

  • PHP I + PHP Trening,
  • Zend Framework,
  • Specjalista Web Design,
  • Site Development Associate,
  • Internet Business Associate.


Szkolenia kierowane są do pracowników zajmujących się projektowaniem stron, pracujących lub mających rozpocząć pracę na stanowiskach: Specjalistów IT, Specjalistów ds. marketingu, Grafików, Webmasterów, Projektantów stron sieci Web.

Ciekawie zapowiadają się szkolenia z zakresu Marketingu internetowego, na które zapraszamy przede wszystkim pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż towarów, usług lub zarządzanie sprzedażą – dodaje kierownik projektu.

W tym bloku dostępne są szkolenia:

  • Wprowadzenie do marketingu internetowego,
  • Pozycjonowanie serwisów sprzedażowych,
  • Serwisy aukcyjne,
  • Sklepy internetowe.


Podczas zajęć prezentowane będą takie zagadnienia jak: operacje B2B, B2C, narzędzia i systemy handlu internetowego, korzyści marketingu internetowego, środki wizualizacji, skuteczny marketing w sieci, projektowanie stron przyjaznych wyszukiwarkom,  media w Internecie, komercyjne i darmowe pozycjonowanie stron, ekonomiczne i prawne aspekty prowadzenia e -handlu, aukcje internetowe, prowadzenie sklepu internetowego.

 

Dla 60 mikroprzedsiębiorstw zaplanowaliśmy doradztwo (średnio 24 godziny, realizowane podczas 3 dni), które dotyczyć będzie wdrażania w firmie nowych rozwiązań organizacyjno-technicznych z zakresu marketingu internetowego np. opracowania strategii wejścia na nowe rynku itp.

 

"Dążymy do tego, by specjalistyczna wiedza została przekazana w przystępny sposób, stąd przewidzieliśmy liczne ćwiczenia i przykłady. Uczestnicy projektu mają zagwarantowane: materiały szkoleniowe, vochery na egzamin kończący szkolenia bloku Webservices, noclegi (dla 30% uczestników) w ramach szkoleń Marketing internetowy.


Każdy temat szkolenia kończy się egzaminem i możliwością zdobycia certyfikatu. Certyfikat potwierdzi zdobyte umiejętności i jak sądzimy będzie przepustką do awansu” – zaprasza kierownik projektu. Rekrutacja trwa. Przyjmowane są już zgłoszenia chętnych. Zajęcia PHP i PHP Training rozpoczną się od 07 października br w Katowicach. Dokumenty i szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.slaskiemarketing.eu


Zapraszamy serdecznie!

Tagi:

Biznes
Sylwia Machowska
Źródło: Europejska Grupa Doradcza

Dodaj komentarz

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe