Wieczór z Marketingiem

Czas czytania: 6 min.

 

Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza na I (XLI) Wieczór z Marketingiem.
 
 
Miejsce: TVP Katowice, ul. Telewizyjna 1
Data: 10 styczeń 2013r.
 
Program:
 
16.30-17.00 Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe, kawa, herbata
 
17:00-17:25 Przedstawienie kierunków rozwoju Śląskiego Towarzystwa Marketingowego zatwierdzonych przez nowo wybrany Zarząd Towarzystwa Artur Kurkiewicz, Prezes Śląskiego Towarzystwa Marketingowego
 
17:25-17.30 Przerwa organizacyjna
 
17:30-18:00 Najnowszą inicjatywą podjętą przez Rząd RP w kierunku wsparcia eksportu jest powołanie sieci ośrodków COIE Centrów Obsługi Inwestorów i Eksporterów – Przedstawiciel COIE
 
18.00-18.45 Rosja jako rynek eksportu prelekcję poprowadzi Pan Tomasz Wróblewski, ekspert i praktyk sprzedaży na rynku rosyjskim.
  • Liczby charakteryzujące rosyjski rynek, populacja, uwarunkowania geo-polityczne i historyczne
  • Porządek prawny regulujący prawo podatkowe, prawo pracy, inwestycje zagraniczne
  • Główne wskaźniki ekonomiczne w porównaniu z Polską PKB, średnie wynagrodzenie, wzrost gospodarczy
  • Główne branże rosyjskiej gospodarki wraz z prognozą rozwoju popytu
  • Pozyskiwanie dofinansowania UE dla inwestorów w Rosji
  • Postrzeganie Polski i polskich firm w Rosjiw kontekście rebrandingu
  • Polscy inwestorzy obecni w Rosji
  • Najlepsza droga do eksportu do Rosji 
18.45-19.10 Przerwa na dyskusje w kuluarach, kawa, herbata, składanie deklaracji przystąpienia do Śląskiego Towarzystwa Marketingowego
 
19.10-19.40 Rosja jako cel podróży turystycznych – Tomasz Wróblewski, podróżnik
 
Z biurem podróży czy indywidualnie? W jakiej porze roku najlepiej zwiedzać Rosję? Co koniecznie trzeba zjeść a co wypić? Jakie są przeciętne ceny produktów spożywczych, gastronomii, noclegów, paliwa? Czy opowieści o słabej jakości rosyjskich linii lotniczych są przesadzone? Czy są sytuacje, których trzeba unikać? Co warto z Rosji przywieźć do Polski?
 
19.40-20.00 Podsumowanie wieczoru, przybliżenie tematyki kolejnego Wieczoru, losowanie nagród, dyskusja w kuluarach, kawa, herbata, składanie deklaracji przystąpienia do Śląskiego Towarzystwa Marketingowego
 
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc uczestnictwo wymaga wcześniejszej elektronicznej rejestracji na facebook – wybierając wezmę udział lub pisząc e-mail z danymi kontaktowymi na adres [email protected]. Dla członków Śląskiego Towarzystwa Marketingowego i osób, które złożą deklarację członkowską ŚTM udział w Wieczorze jest nieodpłatny. Pozostałe osoby będą proszone o wniesienie dobrowolnej, symbolicznej opłaty w trakcie Wieczoru na cele statutowe ŚTM w kwocie 10 PLN.
 
 
Tomasz Wróblewski – Prelegent
 
Motto: Wszystko zaczyna się od A…
 
Dyrektor w firmie technologicznej na rynki wschodnie. W ramach działalności konsultacyjnej od 2007 roku prowadzi szkolenia dla pracowników działów handlowych w Rosji i wspiera polskie marki na rynku rosyjskim. Uczestnik projektu Bezpieczny Biznes w Rosji. Redaktor portalu www.certyfikaty-rosja.pl Wiedze o rynku rosyjskim i doświadczenie praktyczne zdobywał przez 13 lat, gdy od roku 1991 do 2004 pracował w Rosji roli tłumacza, konsultanta, menedżera i trenera.
 
Leszek Bochner COIE – Prelegent
 
 Konsultant Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów w Katowicach, powołanego w wyniku porozumienia zawartego pomiędzy Ministerstwem Gospodarki a Województwem Śląskim w celu podnoszenia konkurencyjności podmiotów poprzez ułatwienie im nawiązywania międzynarodowych relacji handlowych (projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego).
 
Adam Latocha – Współogranizator
 
Absolwent Politechniki Śląskiej i Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej. Doświadczony Marketing Manager. Wiceprezes Śląskiego Towarzystwa Marketingowego. Właściciel firmy doradczej. Brał czynny udział w licznych projektach pozyskiwania środków unijnych, w tym z przeznaczeniem na działalność proeksportową (Paszport do Eksportu POIG 6.1). 

 

Tagi:

Paweł Wolarek
Źródło: Śląskie Towarzystwo Marketingowe

Dodaj komentarz

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe