Wygaszenie platformy SEKAP

Czas czytania: 2 min.

​W związku z decyzją Zarządu Województwa Śląskiego o wygaszaniu funkcjonowania platformy SEKAP, informujemy, że od dnia:

  • 1.12.2021 r. wyłączona zostanie możliwość przesyłania wniosków przy użyciu platformy SEKAP do Urzędu Miasta Katowice,
  • 23.12.2021 r. platforma SEKAP będzie niedostępna. Cała komunikacja zostanie przerwana, nie będzie możliwości zalogowania się na skrzynkę ani pobrania dokumentów. Dane zostaną nieodwracalnie usunięte ze wszystkich skrzynek kontaktowych.

Dla użytkowników platformy SEKAP została przygotowana instrukcja, w jaki sposób należy pobrać korespondencję znajdującą się w skrzynce kontaktowej. Dostępna jest na stronie SEKAP w miejscu – do pobrania oraz na stronie e.slaskie.pl w zakładce „SEKAP”.

Usługi udostępniane przez Urząd Miasta Katowice znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem https://bip.katowice.eu/UrzadMiasta/KatalogUslug/KatalogUslug.aspx?menu=572

UWAGA! W celu załatwienia spraw drogą elektroniczną, bezpośrednio z usług znajdujących się w Biuletynie można przejść do usług elektronicznych świadczonych przez Urząd na platformie ePUAP lub do innych platform rządowych.

Justyna Romanczyk
Źródło: UM Ruda Śląska

Dodaj komentarz

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe