XVIII Wieczór z marketingiem

Czas czytania: 2 min.

W pierwszy majowy czwartek zapraszamy na kolejny, XVIII Wieczór z marketingiem, który odbędzie się w auli Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania im. J. Ziętka.


Budynek Zakładu Doskonalenia Zawodowego
przy ul. Krasińskiego 2 w Katowicach


17:00 – CZĘŚĆ WSTĘPNA WIECZORU

17:15 – OFICJALNA PREZENTACJA NOWEJ STRONY INTERNETOWEJ TOWARZYSTWA
Justyna Dziuma (3W Systemy Informacyjne) oraz Artur Kurkiewicz (STM) zaprezentują naszą nową stronę oraz opowiedzą o jej użyteczności dla członków i sympatyków, a także o nowych funkcjach i bogactwie treści.


17:45 – BARTER WIELOSTRONNY JAKO NARZĘDZIE MARKETINGOWE
Krzysztof Pietrzak (dyrektor regionu Śląsk, Barter System Polska) opowie o tym, czym jest barter wielostronny, a także o korzyściach  płynących z uczestnictwa w platformie barterowej – zaletach finansowych oraz marketingowych.


18:20 – Przerwa

18:35 – WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA W REKLAMIE
Dr Justyna Ożegalska-Trybalska* (Uniwersytet Jagielloński) opowie o podstawowych zasadach ochrony własnych i przestrzegania cudzych praw do własności intelektualnej. Wytwory intelektualne wykorzystywane w działalności promocyjnej i reklamowej przedsiębiorstwa podlegają ochronie prawami własności intelektualnej. W kontekście takiej działalności konieczna jest zarówno znajomość zasad, na jakich chronione są utwory reklamowe oraz reklamowane i promowane produkty, jak i znajomość tego, jak prowadzić działalność promocyjną i reklamową nie naruszając praw własności intelektualnej innych osób.


* Dr Justyna Ożegalska-Trybalska – adiunkt w Katedrze Prawa Własności Przemysłowej i Ochrony Konkurencji w Instytucie Prawa Własności Intelektualnej UJ, wykładowca prawa autorskiego, prawa własności intelektualnej, prawa Internetu, kierownik projektu “Własność intelektualna jako narzędzie zwiększania innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw”, realizowanego w Programie Operacyjnym Innowacyjna Gospodarka, Działanie 5.4 “Zarządzanie własnością intelektualną – konkurs otwarty dla IOB”, Podziałanie 5.4.2 “Popularyzacja wiedzy w zakresie własności intelektualnej”, finansowanego przez Unię Europejską ze źródeł Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.


19:50 – Przerwa


20:00 – RZECZPOSPOLITA POLSKA – LOGO i PR, CZYLI PROBLEMY Z TOŻSAMOŚCIĄ
Część pierwsza wykładu Artura Kurkiewicza o polskich symbolach narodowych – o ich historii, znajomości, rozumieniu i traktowaniu – w kontekście Corporate Identity i National Identity.

Tagi:

Dorota Kocur
Źródło: Śląskie Towarzystwo Marketingo

Dodaj komentarz

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe