Wiadomości z Katowic

IV (XLIV) Wieczór z marketingiem 2.0

  • Dodano: 2013-03-28 08:45, aktualizacja: 2013-03-28 09:05
Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na IV (XLIV) Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w pierwszy czwartek kwietnia (04.04.2013) w TVP Katowice.
 
 
Program Wieczoru:
 
16.40 - 17.05
Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe.
 
17.05 - 17.15
Przywitanie oraz informacje organizacyjne Artur Kurkiewicz.
 
17.15 17.40
Spotkanie autorskie z Anną Miotk autorką książki Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty
 
Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje.
 
Agencje reklamowe prowadzące profile medialne dużych klientów okazują się nie tak profesjonalne, jak miały być, a mniejsze firmy działają na własną rękę i często wykazują się całkowitym niezrozumieniem zasad obowiązujących w marketingu relacji. Czas włożony w aktywność w sferze mediów społecznościowych dla wielu marketerów jest czasem straconym Czyżby bańka pękła?
 
Autorka tej książki stawia tezę, że jednym z powodów rozczarowania tą sferą jest brak możliwości rzetelnego mierzenia efektów komunikacji w mediach społecznościowych, ale nie ogranicza się do samego stwierdzenia faktów.
 
W trakcie Wieczoru będzie można wylosować książkę - Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Osoby, którym nie powiedzie się w losowaniu, będą mogły ją kupić  w specjalnej cenie... no i oczywiście zdobyć autograf autorki.
 
Wydawcą książki jest wydawnictwo Helion.
 
Książkę można kupić w dobrych księgarniach oraz w sklepie internetowym wydawcy www.helion.pl
 
Link do książki
 
17.40 - 18.10
Skuteczne social media. Jak mierzyć efekty działań w mediach społecznościowych?
 
Anna Miotk dyrektor badań i rozwoju produktu w NetSprint.pl opowie o najważniejszych problemach związanych z obecnością w mediach społecznościowych i sposobach ich wykorzystania oraz monitorowania w celach marketingowych.
 
Social media - czy to zabawka nastolatków, czy może jednak poważny biznes? Czy social media to tylko Facebook? Czy skuteczność działań w mediach społecznościowych można zmierzyć i czy można przeliczyć ją na pieniądze? Po co firmie monitoring social media? Pułapki pomiaru.
 
 
18.10 18.30
Przerwa integracyjna
 
18.30 - 19.10
Tajniki analizy ruchu na stronie internetowej
 
Roksana Jurczyk specjalista ds. marketingu i PR w Marketing Online -  przedstawi podstawowe zagadnienia analizy statystycznej ruchu na stronie internetowej.
 
Dowiedz się skąd przychodzą, co robią i jak długo pozostają użytkownicy na Twojej stronie www. Odkryj tajniki analityki webowej i jej najpopularniejszego narzędzia Google Analytics. Prawidłowa analiza pozwala na zoptymalizowanie działań reklamowych i w efekcie zwiększenie ich skuteczności!
 
19.10 - 19.25
Przerwa integracyjna
 
19.25 - 19.55
Historia zapisana w spotach prezentuje Tomasz Sobisz
 
Czy crowdsourcing może zagrozić profesjonalistom z branży reklamowej?
 
19.55 - 20.05
Przerwa integracyjna
 
20.05-20.25
Johanna Blakley: Social media i kres płci (Social media and the end of gender)
 
Media i agencje reklamowe wciąż używają tych samych starych modeli do zrozumienia odbiorców, ale coraz trudniej śledzić je online - mówi specjalista ds. mediów Johanna Blakley. Media społecznościowe zaczynają dominować nad tradycyjnymi, ponadto używa ich znacznie więcej kobiet niż mężczyzn, a Blakley wyjaśnia jak wpłynie to na przyszłość naszych mediów.
 
Wykład z konferencji TED prezentacja zapisu filmowego (polskie napisy).
 
20.25 20.40
Losowanie książek oraz zakończenie Wieczoru
 
Rejestracja oraz informacje dodatkowe
 
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, uczestnictwo wymaga wcześniejszej elektronicznej rejestracji. Rejestrować można się przez panel rejestracyjny na stronie ŚTM (www.marketin.silesia.pl)  - www.marketing.silesia.pl.
 
oraz
 
na Facebooku - wybierając wezmę udział
 
lub
 
wysyłając e-mail z danymi kontaktowymi na adres: wieczor@marketing.silesia.pl.
 
Dla członków Śląskiego Towarzystwa Marketingowego i osób, które złożą deklarację członkowską ŚTM, udział w Wieczorze jest nieodpłatny. Pozostałe osoby będą proszone o wniesienie opłaty na cele statutowe ŚTM w kwocie 10 PLN.
 
Bufet TVP będzie czynny do godziny 17.00. W menu dania obiadowe, napoje zimne i gorące oraz przekąski. Menu można sprawdzić na stronie www.pysznoscitv.pl.
 
Prelegenci kwietniowego Wieczoru z marketingiem:
 
Anna Miotk
Dyrektor badań i rozwoju produktu w NetSprint.pl, gdzie odpowiada za rozwój produktów Newspoint oraz raporty i analizy medialne. Ma sześcioletnie doświadczenie w public relations - pracowała w uznanych polskich i sieciowych agencjach PR, realizując projekty dla klientów z sektorów IT, FMCG oraz healthcare. Doktor nauk humanistycznych, w grudniu 2010 r. na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego obroniła rozprawę doktorską "Metody oceny i pomiaru rezultatów działań public relations stosowane w Polsce", wcześniej ukończyła socjologię na Uniwersytecie Gdańskim. Wykłada na studiach podyplomowych PR, prowadzi szkolenia dotyczące mierzenia efektów działań PR i social media; jej kompetencje trenerskie potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills. Autorka książki "Badania w public relations", licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga na temat badań w PR: www.annamiotk.pl.
 
Roksana Jurczyk
Dziennikarka, specjalista ds. e-marketingu. Absolwentka Politologii na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała w prasie drukowanej m.in. Rzeczpospolita i Gazeta Prawna. Następnie rozpoczęła pracę w dziale marketingu i PR w firmie z branży informatycznej. Obecnie od trzech lat związana z Marketing Online.  Zajmuje się marketingiem oraz organizacją szkoleń i konferencji branżowych.
 
Tomasz Sobisz
Wieloletni pracownik Biura Reklamy, Marketingu i Promocji TVP Katowice (z którą nadal ściśle współpracuje). Obecnie współwłaściciel firmy Estakada, zajmującej się m.in. szkoleniami mediowymi i językowymi, doradztwem marketingowym i produkcją telewizyjną. Wiceprezes Śląskiego Towarzystwa Marketingowego.
 
Johanna Blakley
As the Deputy Director of the Norman Lear Center (a media-focused think tank at the University of Southern California) Johanna Blakley spends much of her time exploring how our entertainment interacts with our political, commercial and social habits. She is especially interested in the surprising impact of intellectual property rights on innovation, organizing conferences around the lack of creative ownership in fashion as well as technology and the ownership of creative content.
 
Blakley has worked across a huge variety of media platforms -- producing for the web on a large scale, conducting gaming research, coordinating events for film festivals and executing consumer research on entertainment and politics. Drawing on this vast body of experience, she also lectures at USC and helped develop their masters program in Public Diplomacy.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojeKatowice.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Czytaj również