Wiadomości z Katowic

Komunikacja - kluczowa kompetencja liderów XXI wieku

  • Dodano: 2015-08-21 08:30, aktualizacja: 2015-08-21 09:27

Już 50% Polaków posiada smartfon, a jedna trzecia tablet. Blisko 5 milinów kupiło produkt, usługę lub aplikację w internecie. Ciągle rosnąca grupa użytkowników aktywnie korzysta internetu i aplikacji za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Coraz częściej robi też w ten sposób zakupy. Rynek m-commerce czyli zakupów przez urządzenie mobilne (smartfon, tablet) rośnie w Polsce najszybciej w Europie, osiągając wzrost na poziomie 113 proc., obecnie wyceniany jest on na miliard złotych, jak wynika z raportu mGenerator.pl.


Tak szeroki dostęp do urządzeń mobilnych i do Internetu pozwala na zdobywanie informacji tu i teraz, porównywanie ofert, wyszukiwanie najlepszych opcji, ciągłą edukację konsumentów ale i możliwość komentowania, oceniania i krytykowania producentów czy dostawców. To silne oręże w rękach konsumentów, którzy chcą mieć realny wpływ na rozwój produktów czy politykę firm i oczekują, że firmy zaczną się komunikować z nimi w nowoczesny sposób. Oczekują komunikacji dwustronnej, komunikacji tu i teraz, komunikacji poprzez różne kanały: www, media społecznościowe, chaty. Kluczowa jest szybkość, komfort, jakość obsługi klienta. A niezadowolony klient ma pełen arsenał narzędzi, by w szybkim tempie poinformować dużą grupę o wszelkich błędach firmy.


To cyfrowe pokolenie wkroczyło również na rynek pracy i oczekuje, że standard technologiczny do którego jest przyzwyczajone w życiu codziennym odnajdzie również w miejscu pracy. Praca z każdego miejsca, dostęp do danych z każdego urządzenia, możliwość szybkiej komunikacji bezpośrednio z zarządem, brak barier technologicznych, hierarchicznych i mentalnych. Praca 2.0


Nowoczesne technologie rewolucyjnie zmieniły warunki prowadzenia biznesu i to zarówno w sferze biznesu konsumenckiego B2C, jak i biznesu korporacyjnego B2B.


•    Jak te trendy wpływają na funkcjonowanie Twojej firmy ?
•   Czy Twój model biznesowy uwzględnia zmieniające się zachowania konsumentów ? Czy wiesz jakie przekuć zmiany demograficzne, technologiczne, procesowe w szanse dla swojego biznesu ?
•    Czy w ostatnich latach zmieniłeś podejście do ofertowania produktów czy usług, uwzględniając wielokanałowość, mobilność i cyfrowość Twoich odbiorców?
•    Czy Twój marketing skutecznie i mierzalnie buduje bazę potencjalnych i lojalnych klientów?
•    Jaką reputację ma Twoja firma wśród obecnych i potencjalnych klientów? Czy wiesz, kto jest Twoim fanem - ambasadorem, a kto krytykiem  i dlaczego ?

Cykl spotkań "Komunikacja – kluczowa kompetencja liderów XXI wieku" w ramach projektu Biznes Trendy pomoże zarządzającym małymi i średnimi firmami przyjrzeć się na nowo
•    Modelowi biznesowemu
•    Efektywności sprzedaży
•    Pozyskiwaniu klientów i budowaniu marki
•    Polityce cenowej i rabatowej
•    Reputacji w oczach klientów i partnerów biznesowych

Zapisz się już dziś do Akademii Biznes Trendy i zbuduj biznes oparty na nowych technologicznych fundamentach.


29 września 2015 Katowice Joanna Parzydło – Malinowska
Hotel Angelo Katowice, ul. Sokolska 24

Temat: Komunikacja – kluczowa kompetencja liderów XXI wieku

Na rynek pracy wkroczyło właśnie  pokolenie Y, ludzi młodych, którzy wyrośli z technologią, którzy oceniają przestrzeń w kategoriach:  mobile, social, digital  również przestrzeń i rozumienie pracy.
•    Czy jesteś gotowy na zarządzanie  nowym usieciowionym „pracownikiem”?
•    czy wiesz jak wykorzystać potencjał  ze współpracy międzypokoleniowej (pokolenie X Y Z) ?
•    Czy wiesz, które technologie mogą zwiększyć efektywność Twoich pracowników, a które są zbędnym obciążeniem ich czasu pracy ?
•    Czy wiesz jak motywować i  inspirować ludzi, dla których praca nabiera zupełnie innego znaczenia ?
•    Czy Twoja firma jest atrakcyjnym pracodawcom czy umiejętnie budujesz swój brand ?
 

Pod wpływem nowych technologii, globalizacji oraz ewolucji potrzeb i postaw społecznych zmieniają się mechanizmy decydujące o charakterze pracy, jej rozumieniu i granicach. Jesteśmy świadkami transformacji świata pracy. Zmiany w tych obszarach są na tyle głębokie, że możemy mówić o nowej epoce pracy, którą można nazwać pracą 2.0, efektem rewolucji technologicznej, powstania świata cyfrowego. Określenie 2.0 używane jest dziś powszechnie do scharakteryzowania kolejnego etapu rozwoju wielu obszarów społecznych. W przypadku pracy odnosi się nie tylko do miejsca wykonywania zadań, ale też sposobu ich realizacji, oczekiwań i postaw wobec pracy, ścieżek kariery i relacji z pracodawcą.
Sergiusz Prokurat


Program śniadania:
8.00 – rejestracja uczestników, kawa, śniadanie
9.00 – powitanie Magdalena Petryniak – niezależny ekspert, dyrektor Grupy SAPR, coach
9.10 – 10.40  wykład ekspercki  – Tomasz Kammel
10.40 – 10.50 przerwa kawowa
10.50 – 11.30 Biznes 2.0 – o tym jak liderzy biznesu, stają się liderami cyfryzacji -  Jadwiga Wojtas, dyrektor ds. produkcji i rozwoju systemu enova365 z firmy Soneta oraz case study wzorcowego wdrożenia
11.30 – 11.55 panel liderów, dyskusja Nowoczesna firma w cyfrowym świecie, jak przyspieszyć proces cyfryzacji.
11.55 - 12.10 zakończenie


 

Komunikacja - kluczowa kompetencja liderów XXI wieku

Komentarze (1)    dodaj »

  • Marek

    Trendy to podstawa szczególnie w biznesie. Uwzględnienie internetu i urządzeń mobilnych to teraz w wielu branżach konieczność. Uczyć się zawsze warto. Ja ostatnio czytam pokonajrynek. Odpowiedzialny biznes i człowiek powinien się również uczyć wiedzy o rynku finansowym.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojeKatowice.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Czytaj również