Agencje Silence i MOMA organizują konferencję marketingową dla przedsiębiorców. Już 3 lutego w Muzeum Śląskim w Katowicach odbędzie się spotkanie, w ramach którego uczestnicy wysłuchają czterech prelekcji.
Organizatorzy proponują uczestnikom wachlarz tematów, które dotyczą codzienności każdej firmy. Pierwsza prezentacja będzie dotyczyła „strony internetowej, która mówi wszystko”. Na przykładzie case study z produkcji strony internetowej dla jednego z klientów, Monika Śleziońska z agencji MOMA omówi najważniejsze aspekty planowania produkcji witryny. Dagmara Szkudlarek-Nowatkowska z agencji Silence! zaprezentuje korzyści z posługiwania się strategią marketingu treści. O tym, jak budować wartość firmy, posługując się własnym nazwiskiem, opowie Marta Cała-Sturzbecher z agencji MOMA. Panel merytoryczny zamknie Grzegorz Skiera, właściciel agencji Silcence!.
- Moja prezentacja będzie dotyczyła tego, jak konstruować kampanie SEO, by maksymalizować ich efekty – mówi Grzegorz Skiera – Na co dzień planujemy i realizujemy kampanie dla firm z każdego sektora. Jednak tym, od czego należy zacząć, jest dobrze zoptymalizowana strona internetowa. Podczas prelekcji powiem, jakich błędów powinni wystrzegać się przedsiębiorcy.
Każda prezentacja będzie najeżona przykładami, dobrymi praktykami, wskazówkami i pomysłami.
Organizatorzy zaplanowali start konferencji na godzinę 14.00. Część merytoryczna zajmie niemal dwie godziny, po których uczestnicy zostaną zaproszeni do muzealnej kawiarni na networking.
To pierwsza konferencja pod nazwą Key-Words. Organizatorzy już planują kolejne spotkania.
- Zaletą programu naszej konferencji jest to, że wszyscy prelegenci są praktykami, na co dzień pracującymi z klientami – mówi Monika Śleziońska z agencji MOMA – Jeśli po pierwszej edycji okaże się, że trafiliśmy dokładnie w to, czego potrzebują przedsiębiorcy, określimy termin kolejnego spotkania.
Patronat medialny nad konferencją Key-Words objęły portale MojeKatowice.pl, alterWEB.pl i cenabiznesu.pl. Udział w wydarzeniu jest odpłatny. Informacje o konferencji oraz formularz rejestracji znajdują się na stronie www.key-words.pl.