Wiadomości z Katowic

Konferencja Key-Words - praktyczna dawka wiedzy, która pomoże przedsiębiorcom

  • Dodano: 2016-01-28 08:15, aktualizacja: 2016-01-27 12:23
Agencje Silence i MOMA organizują konferencję marketingową dla przedsiębiorców. Już 3 lutego w Muzeum Śląskim w Katowicach odbędzie się spotkanie, w ramach którego uczestnicy wysłuchają czterech prelekcji. 
 
 
Organizatorzy proponują uczestnikom wachlarz tematów, które dotyczą codzienności każdej firmy. Pierwsza prezentacja będzie dotyczyła „strony internetowej, która mówi wszystko”. Na przykładzie case study z produkcji strony internetowej dla jednego z klientów, Monika Śleziońska z agencji MOMA omówi najważniejsze aspekty planowania produkcji witryny. Dagmara Szkudlarek-Nowatkowska z agencji Silence! zaprezentuje korzyści z posługiwania się strategią marketingu treści. O tym, jak budować wartość firmy, posługując się własnym nazwiskiem, opowie Marta Cała-Sturzbecher z agencji MOMA. Panel merytoryczny zamknie Grzegorz Skiera, właściciel agencji Silcence!.
 
 
- Moja prezentacja będzie dotyczyła tego, jak konstruować kampanie SEO, by maksymalizować ich efekty – mówi Grzegorz Skiera – Na co dzień planujemy i realizujemy kampanie dla firm z każdego sektora. Jednak tym, od czego należy zacząć, jest dobrze zoptymalizowana strona internetowa. Podczas prelekcji powiem, jakich błędów powinni wystrzegać się przedsiębiorcy.
 
 
Każda prezentacja będzie najeżona przykładami, dobrymi praktykami, wskazówkami i pomysłami. 
 
 
Organizatorzy zaplanowali start konferencji na godzinę 14.00. Część merytoryczna zajmie niemal dwie godziny, po których uczestnicy zostaną zaproszeni do muzealnej kawiarni na networking.
 
 
To pierwsza konferencja pod nazwą Key-Words. Organizatorzy już planują kolejne spotkania.
 
 
- Zaletą programu naszej konferencji jest to, że wszyscy prelegenci są praktykami, na co dzień pracującymi z klientami – mówi Monika Śleziońska z agencji MOMA – Jeśli po pierwszej edycji okaże się, że trafiliśmy dokładnie w to, czego potrzebują przedsiębiorcy, określimy termin kolejnego spotkania. 
 
 
Patronat medialny nad konferencją Key-Words objęły portale MojeKatowice.pl, alterWEB.pl i cenabiznesu.pl. Udział w wydarzeniu jest odpłatny. Informacje o konferencji oraz formularz rejestracji znajdują się na stronie www.key-words.pl.
 



Patronem medialnym wydarzenia jest portal mojeKatowice.pl.
Patronat portalu mojeKatowice.pl

Następna informacja

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojeKatowice.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Czytaj również