Wiadomości z Katowic

Dodatkowe dyżury nieodpłatnej pomocy prawnej w formie zdalnej

  • Dodano: 2020-03-26 08:15, aktualizacja: 2020-03-26 08:02
Uwaga! Dodatkowe dyżury nieodpłatnej pomocy prawnej w miesiącu marcu br. za dni 13-17 marca br. w formie zdalnej.

Zachęcamy mieszkańców Katowic do skorzystania z dodatkowych dyżurów nieodpłatnej pomocy prawnej
w miesiącu marcu br. prowadzonych w formie zdalnej (za pomocą środków porozumiewania się na odległość).

Powyższe odpracowanie dyżurów wynika z tymczasowego wstrzymania funkcjonowania ww. punktów
w okresie od 13 do 17 marca br.

Harmonogram dyżurów:

Adres punktu

Data odpracowania

Godziny dyżuru

Uwagi

ul. Adamskiego 22

28 marca br.

8.00 do 12.00

Dostępnych
3 adwokatów

ul. Francuska 70

28 marca br.

12.00 do 16.00

Dostępnych
3 adwokatów

ul. Macieja 10

28 marca br.

30 marca br.

8.00 do 12.00

12.00 do 16.00

Dostępnych
2 adwokatów

Dostępny 1 adwokat

ul. Traktorzystów 42

27 marca br.

28 marca br.

8.00 do 12.00

12.00 do 16.00

Dostępny 1 radca prawny

Dostępnych 2 radców prawnych

ul. Hallera 28

27 marca br.

28 marca br.

15.00 do 19.00

8.00 do 12.00

Dostępny 1 radca prawny

Dostępny 1 radca prawny

ul. Markiefki 44aa

28 marca br.

12.00 do 16.00

Dostępnych 2 radców prawnych

ZAPISY NA PORADY PRAWNE POD NR TEL. (32) 259 3736:

  • - poniedziałek – czwartek w godz. 7.30 do 15.30,

  • - piątek w godz. 7.30 do 14.00.

Przypominamy, że od dnia 18 marca br. wprowadzono następującą procedurę umożliwiającą korzystanie z ww. poradnictwa przez osoby uprawnione:

osoba uprawniona chcąca skorzystać z poradnictwa przesyła mailowo (na adres: katarzyna.szoltysik@katowice.eu) lub składa w formie papierowej do Wydziału Polityki Społecznej oświadczenie i wniosek o udzielnie jej nieodpłatnej porady prawnej.

W wyjątkowej sytuacji, gdy osoba uprawniona nie posiada dostępu do Internetu dopuszcza się możliwość złożenia ww. oświadczenia w formie ustnej (telefonicznie).

Po otrzymaniu ww. wniosku/oświadczenia pracownik Wydziału Polityki Społecznej skontaktuje się
z osobą uprawnioną celem ustalenia konkretnej daty i godziny porady.

Pracownik Wydziału Polityki Społecznej przekaże informację konkretnemu prawnikowi pełniącemu dyżur
w danym dniu o konieczności udzielenia porady zdalnie w określonym dniu i czasie.

Prawnik udzieli nieodpłatnej pomocy prawnej/nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego osobie telefonicznie, mailowo bądź za pomocą innych środków porozumiewania się na odległość.

Zmiana w funkcjonowaniu punktów nieodpłatnej pomocy prawnej/nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego ważna jest do odwołania.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojeKatowice.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Czytaj również